آسفالت مکانیزه خیابان گلستان در شهرک ینگی امام توسط حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد با پیگیری های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و در راستای توجه به محلات کمتر توسعه یافته و با دستور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در واپسین ماه سال ۱۴۰۰ عملیات روکش مکانیزه آسفالت معابر شهری آغاز و به صورت مستمر و […]

آسفالت مکانیزه خیابان گلستان در شهرک ینگی امام توسط حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد

با پیگیری های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و در راستای توجه به محلات کمتر توسعه یافته و با دستور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در واپسین ماه سال ۱۴۰۰ عملیات روکش مکانیزه آسفالت معابر شهری آغاز و به صورت مستمر و روزانه در حال پیگیری است .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر در بازدید از آسفالت معابر ینگی امام با تقدیر از زحمات شهردار ، معاونین و کارکنان شهرداری ، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و عمران و آبادانی شهر را از جمله اولویت های کاری مدیریت شهری دانست .

افشاری گفت : خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته در ماه های پایانی سال شاهد تلاش شبانه روزی همه حوزه های خدماتی ، عمرانی ، فرهنگی ، درآمدی و مالی شهرداری می باشیم و شهر برای نوروز ۱۴۰۱ آماده می گردد .

رئیس شورا افزود : تکمیل پروژه های عمرانی مصوب بودجه ۱۴۰۰ از جمله تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر می باشد و تلاش می گردد تا این طرح ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد .

وی توجه به تمامی محلات و توسعه همه جانبه شهر را از جمله رویکردهای مدیریت شهری دانست که خوشبختانه برنامه های مفصلی در این خصوص برای سال آینده تدوین گردیده است و با همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های شهردار محترم نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

مهندس فیروز زارع عضو شورای اسلامی شهر نیز در بازدید از آسفالت خیابان گلستان در شهرک ینگی امام از زحمات مجموعه شهرداری به ویژه در اجرای پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر نمود .

وی گفت : توجه به تمامی محلات و عدالت محوری سرلوحه کار اعضای پارلمان شهری و شهردار محترم می باشد و انتظار می‌رود با اجرایی شدن بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ، توسعه و عمران و آبادانی شهر در همه محلات باشیم .

رئیس کمیسیون بودجه شورا با اشاره به بررسیهای صورت گرفته در زمینه شناسایی مشکلات شهر ، از تدوین بودجه ای منطقی و عملیاتی سخن گفت که برای تحقق آن نیاز به برنامه ریزی مدون و استفاده از تمامی ظرفیتها می باشد .

فیروز زارع بر نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروژه های عمرانی و رعایت زمانبندی و اصول ایمنی در اجرا تاکید نمود .

با همت و تلاش مدیریت شهری هشتگرد طی هفته های جاری بالغ بر ۹۰۰ تن آسفالت در معابر شهرک ینگی امام منجمله بلوار شهید چمران ، خیابان همت و خیابان گلستان توزیع گردیده و این روند ادامه خواهد داشت و همزمان روکش آسفالت سایر معابر شهری منجمله خیابان جویبار در شهرک وحدت و لکه گیری مستمر آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری در کلیه معابر در حال انجام است .