ارتقاء خدمات و ساماندهی امکانات سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهر هشتگرد مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدید از سازمان حمل و نقل عمومی ضمن گفتگو با سرپرست و کارکنان سازمان ، دستورات لازم را برای ارتقاء خدمات و ساماندهی امکانات و تجهیزات صادر نمود . یعقوبی گفت : بخشی از خدمات شهرداری در […]

ارتقاء خدمات و ساماندهی امکانات سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهر هشتگرد

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدید از سازمان حمل و نقل عمومی ضمن گفتگو با سرپرست و کارکنان سازمان ، دستورات لازم را برای ارتقاء خدمات و ساماندهی امکانات و تجهیزات صادر نمود .

یعقوبی گفت : بخشی از خدمات شهرداری در زمینه ساماندهی خطوط تاکسی و مینی بوس ، جانمایی ایستگاه ها ، رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعت گیرها ، نصب و اصلاح تابلو و علائم ترافیکی ، رنگ‌آمیزی جداول ، نگهداری و تعمیر چراغ های راهنمایی رانندگی و پیگیری و اجرای مصوبات کمیته فنی ترافیک و …توسط سازمان حمل و نقل عمومی انجام می‌پذیرد و نیاز است تا برنامه ای مدون برای این سازمان تدوین گردد.

شهردار هشتگرد افزود : سازمان حمل و نقل از لحاظ درآمدی مستقل از شهرداری مدیریت شود ، لذا تعریف ردیف های درآمدی و درآمدهای پایدار از جمله مأموریت های آن خواهد بود .

وی افزود : احداث پارکینگ عمومی در شهر برای تسهیل در تردد و رفع ترافیک بلوار امام(ره) نیز از جمله درخواست‌ها از سازمان حمل و نقل است و امیدواریم بتوانیم با پیگیری حوزه سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت بخش خصوصی به نتیجه ای مطلوب برسد .

یعقوبی در ادامه به بهره‌برداری بهینه از فضاهای بلااستفاده ترمینال شهید صیاد شیرازی برای ایجاد نمایشگاه های فصلی و دائمی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و دستور داد تا جهت استفاده بهینه از این فضا ، خدمات خودرویی از قبیل کارواش و تعمیرگاه و … راه اندازی و در ازای خدمات مناسب به تاکسی داران منبع درآمد پایداری برای سازمان ایجاد گردد .

وی در پایان با تقدیر از زحمات سرپرست سازمان و کارکنان آن مجموعه خواستار برنامه ریزی برای ماه‌های پایانی سال ، اجرای مصوبات ستاد استقبال از نوروز و فضاسازی و آماده سازی شهر برای سال جدید شد .

حمید یکه فلاح سرپرست سازمان حمل و نقل نیز گزارشی از اقدامات سازمان در تحقق اهداف مدیریت و اجرای مصوبات کمیته فنی و کمیته ترافیک شهرستان ارائه نمود .

وی گفت : با توجه به اینکه رفع مشکل ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها جزو برنامه های با اولویت مدیریت شهری و از جمله موضوعات مطروحه در شورای اسلامی شهر می باشد لذا مجموعه سازمان حمل و نقل نیز با بهره‌گیری از توان کارشناسان و مشاورین در این زمینه اقدام خواهد نمود و امیدواریم با حمایت مهندس یعقوبی شهردار محترم ، مشکلات دائمی ترافیکی شهر مرتفع گردد.

در ادامه جلسه کارکنان سازمان به بیان مشکلات و مسائل موجود و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت خدمتی و معیشتی و ارتقاء خدمات به شهروندان پرداختند .

@hashtgerdcity