اطلاع رسانی صحیح از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر ، خواسته به حق شهروندان است طی جلسه ای که به ریاست مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و با حضور مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار گردید برنامه ریزی لازم جهت اجرای گسترده آسفالت مکانیزه و لکه […]

اطلاع رسانی صحیح از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر ، خواسته به حق شهروندان است

طی جلسه ای که به ریاست مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و با حضور مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار گردید برنامه ریزی لازم جهت اجرای گسترده آسفالت مکانیزه و لکه گیری آسفالت معابر شهری تدوین و ماه پایانی سال ۱۴۰۰ سرشار از تکاپوی عمرانی در هشتگرد خواهد بود.

در این جلسه به نظارت دقیق بر اجرای پروژه های عمرانی ، تسریع در تکمیل پروژه ها و نیز اجرای برنامه‌های عمرانی طبق زمانبندی انجام شده تاکید شد .

مهندس یعقوبی با تشکر از حمایتها و پیگیریهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گفت : شهرداری به عنوان نهادی نیمه‌دولتی وظیفه دارد تا از عوارض دریافتی از شهروندان برای عمران و آبادانی شهر تلاش نماید لذا حفظ این سرمایه های عمومی و نظارت دقیق بر هزینه کرد آنها از جمله موارد مهم در موضوعات کاری خواهد بود.

وی افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته طی ماه های اخیر و بررسی کاستی ها در محلات مختلف شهر مقرر گردیده تا پروژه هایی از قبیل آسفالت گسترده معابر شهری و لکه‌گیری با اولویت بندی و طبق زمانبندی تعیین شده پیش برود و پروژه های تعریف شده در بودجه ۱۴۰۰ تکمیل گردد.

یعقوبی بیان کرد : فرسودگی آسفالت بسیاری از معابر اصلی شهر سبب گردیده تا شهرداری در قالب نهضت آسفالت نسبت به رفع این کاستی اقدام نماید و آسفالت گسترده در شهرک ینگی امام از تقاطع بلوار دانش تا میدان انقلاب از جمله این اقدامات خواهد بود .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و معاونین و کلیه کارکنان شهرداری در ارتقاء خدمات به شهروندان ، به برنامه ریزی جهت اجرای پروژه های عمرانی سال آینده تاکید کرد و گفت : با توجه به شروع به کار شورای ششم از مردادماه سال جاری و تغییرات و تحولات صورت گرفته در بدنه مدیریتی شهرداری خوشبختانه اقدامات خوب و مقابله دفاعی طی چندین ماهه اخیر صورت گرفته است و انتظار می‌رود با توجه برنامه ریزی صورت گرفته و رویکرد سازندگی مدیریت شهری ، سال ۱۴۰۱ مقطع شکوفایی پروژه های عمرانی در هشتگرد باشد .

رئیس شورا عنوان کرد : تلاش مجموعه شهرداری در زمینه های خدماتی به ویژه جمع آوری زباله و نظافت و رفت و روب شهر قابل تقدیر است و انتظار می‌رود با تلاش ستاد استقبال از بهار این خدمات در ماه پایانی سال نیز ادامه یافته و طرح های جهادی پاکسازی محلات با جدیت اجرا گردد .

افشاری به مستند سازی عملکرد شهرداری و شفافیت در ارائه آن به شهروندان تاکید کرد و گفت : یکی از موارد مورد تاکید اعضای پارلمان شهری ، شفافیت در کار می باشد و امیدواریم که طرح ها و پروژه های شهرداری و اقدامات این نهاد خدمات رسان به صورت مستمر و دقیق به اطلاع شهروندان برسد و مطمئناً شهروندان نیز با اطمینان خاطر از عملکرد مجموعه در طرح ها و برنامه های مدیریت شهری مشارکت خواهند نمود.