✅اعضای شورای اسلامی کار شهرداری هشتگرد معرفی و آغاز به کار نمودند . در جلسه ای با حضور مهندس پیام رئیسی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری و جمعی از مسئولین واحدها ، اعضای شورای کارگری شهرداری هشتگرد معرفی و رسما شروع به کار نمودند. مهندس رئیسی در این جلسه به اهمیت تشکل کارگری […]

✅اعضای شورای اسلامی کار شهرداری هشتگرد معرفی و آغاز به کار نمودند .

در جلسه ای با حضور مهندس پیام رئیسی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری و جمعی از مسئولین واحدها ، اعضای شورای کارگری شهرداری هشتگرد معرفی و رسما شروع به کار نمودند.

مهندس رئیسی در این جلسه به اهمیت تشکل کارگری به عنوان بازوی مدیریت در ارائه خدمات اشاره کرد و گفت : شهرداری سازمانی خدمات رسان است و جهت انجام وظایف ذاتی خود در زمینه های خدماتی ، عمرانی و فرهنگی از خدمات کارگران بهره می گیرد .

وی افزود : کارگران در بخش های متعدد شهرداری از جمله خدمات شهری ، فضای سبز ، نقلیه و در سایر امورات فعالیت داشته و اغلب کارکنان شهرداری نیز به عنوان نیروی کارگری انجام وظیفه می نمایند .

رئیسی بیان کرد : تشکل شورای کارگری می تواند از یک سو به امور معیشتی و خواسته‌های کارگران پرداخته که از آن جمله می توان به انجام اقدامات رفاهی ، تشکیل تعاونی ها ، ارتقاء احکام کارکنان ، ایمنی محیط کار ، ارزیابی و تشویق کارکنان اشاره کرد و در سوی دیگر تلاش تشکل کارگری می تواند در استفاده بهینه از نیروی انسانی و ارتقاء کارایی پرسنل یاریگر مدیریت باشد.

برگزاری جلسات مستمر ، مستندسازی اقدامات انجام شده و پیگیری برای حصول نتیجه مطلوب از جمله تاکیدات رئیسی در این جلسه بوده است .

در پایان این نشست نیز احکام شورای کارگری که انتخابات آن در ۱۷ بهمن سال گذشته برگزار گردیده بود به آنها اهدا شد .

آقایان فرشید مامانی به عنوان رئیس شورای کارگری ، رامین عیسی بگلو به عنوان نایب رئیس ، علیرضا بوذری به عنوان منشی و افشین رستمی به عنوان خزانه دار و سید محمد موسوی نیز به عنوان نماینده مدیریت معرفی گردیدند .