افزایش رفاه عمومی دغدغه مسئولان مدیریت شهری هشتگرد 🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مهندس رئیسی با اعلام این خبر گفت: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری در هشتگرد به‌شمار می‌رود. 🔺مهندس رئیسی اظهار کرد: مسئولان شهری به‌صورت […]

افزایش رفاه عمومی دغدغه مسئولان مدیریت شهری هشتگرد

🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مهندس رئیسی با اعلام این خبر گفت: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری در هشتگرد به‌شمار می‌رود.

🔺مهندس رئیسی اظهار کرد: مسئولان شهری به‌صورت دوره‌ای در بین نمازگزاران مساجد شهر هشتگرد حاضر می شوند و سپس نسبت به پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم اقدام می‌کنند.

🔺وی افزود: درهمین راستا خواسته‌های اهالی محله شهرک بعثت هشتگرد که شامل روکش آسفالت خیابان میلاد،جانمایی و نصب وسایل ورزشی دربوستان شهید باکری، و درخواست اهالی شهرک ینگی امام برای تامین روشنایی کوچه شکوفه و گلزار شهدا این شهرک، نصب چراغ راهنمایی و اجرای کفپوش در این منطقه ،افزایش سرانه‌های فضای سبز و لوازم ورزشی، سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب در شهرک ینگی امام ، اجرای جدول گذاری کوچه دانیال در شهرک وحدت و اجرای کفپوش و جدول گذاری در محله دخانیات دستور کارمجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

🔺رئیسی تصریح کرد:خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری درهشتگرد به‌شمار می‌رود.

🔺سرپرست شهرداری هشتگرد خاطرنشان کرد: در نظر داریم با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و حمایت مدیریت شهری هشتگرد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، المان جدیدی از شهید عجمیان از شهدای امنیت استان البرز را طراحی و در یکی از میدان شهر هشتگرد اجرایی کنیم.

🔺رئیسی در پایان تصریح کرد: با وحدت، همدلی و همکاری با شورای اسلامی شهر هشتگرد باید گره از مشکلات شهروندان هشتگردی باز کرد.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد