?همدلی و تعامل در عمران و آبادانی هشتگرد ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مسؤلین واحد‌های شهرداری از پروژه های عمرانی متعدد در حال اجرا بازدید کرد . ?یگانه در بازدید از پروژه بهسازی و تعریض جاده سبزعلی آباد به رویکرد عدالت محور مدیریت شهری در عمران و […]

?همدلی و تعامل در عمران و آبادانی هشتگرد

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مسؤلین واحد‌های شهرداری از پروژه های عمرانی متعدد در حال اجرا بازدید کرد .

?یگانه در بازدید از پروژه بهسازی و تعریض جاده سبزعلی آباد به رویکرد عدالت محور مدیریت شهری در عمران و آبادانی اشاره کرد .

?یگانه گفت : طرح های عمرانی بر اساس نیاز محلات مختلف اولویت بندی شده و اکنون در جای جای شهر شاهد تکمیل پروژه های نیمه کاره و آغاز طرح های جدید هستیم .

?وی گفت : محله سبزعلی آباد یکی از مناطق محروم هشتگرد بوده و بهسازی مسیر دسترسی و تسهیل در تردد یکی از خواسته های شهروندان این منطقه می باشد .

?یگانه افزود : با بهره گیری از امکانات موجود و ماشین آلات عمرانی بخشی از عملیات خاکبرداری این مسیر به طول ۸۰۰ متر انجام شده و پس از پایان خاکبرداری و تسطیح ، جدول گذاری نهر ضلع شمال آن برای ساماندهی آبهای سطحی آغاز خواهد شد .

?شهردار هشتگرد عرض مسیر را ۱۴ متر عنوان نمود و با تاکید بر تسریع در اجرا بیان کرد : امیدواریم با بهسازی این مسیر مشکل تردد اهالی مرتفع شده و انتظار می رود با تلاش شبانه روزی ، این طرح در هفته دولت به بهره برداری برداری برسد .

✅شهردار و هیئت همراه در ادامه از عملیات تعریض لاین جنوبی بلوار کارگر و ادامه لاین کندرو بازدید و دستورات لازم برای تخریب موانع موجود و تسطیح آن را صادر کرد .

✅لازم به ذکر است لاین کند رو ضلع جنوبی بلوار کارگر در سنوات گذشته از تقاطع مدرس احداث و اکنون نیز با اجرای تعریض بخش انتهائی از میدان کلهر ، به میدان صنعت متصل خواهد شد .

?آقای علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر نیز با تشکر از تلاش کارکنان شهرداری ، خواستار مشارکت مالکین در تعریض معابر و اجرای طرح های عمرانی شد .

?وی در خصوص بهسازی جاده سبزعلی آباد آنرا یکی از برنامه های مدیریت شهری دانست که انتظار می رفت پیش از این به سرانجام برسد .

?مهندس رسول انصاری دیگر عضو شورا ضمن تقدیر از عملکرد شهردار ،با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و توان شهرداری ، خواستار برنامه ریزی مدون و نظارت دقیق بر پروژه ها شد و از پیگیری شهردار در اجرای روکش و لکه گیری آسفالت معابر و حمل و توزیع بیش از ۹۰۰ تن آسفالت در خیابانهای جلال آل احمد ، بلوار خبرنگار ، شهرک بعثت و خیابان بهشت طی هفته های اخیر که موجب رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری گردیده تقدیر نمود .

?در بازدید صورت گرفته دستورات لازم برای لایروبی انهار ، جمع آوری نخاله ها و توجه بیشتر به رفت و روب معابر شهری به حوزه های مختلف صادر شد .

✅یگانه شهردار هشتگرد در بدو ورود به شهرداری ، برنامه ای مدون شامل جلسات منظم هفتگی جهت پیگیری امورات و بازدیدهای مستمر از نقاط مختلف شهری را در دستور کار قرارداده و این بازدیدها که با هدف گفتگو با شهروندان ، رفع موانع و اجرای دقیق و مطابق با زمانبندی تعیین شده پروژه های عمرانی صورت می گیرد بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت .