?با حکم مدیرکل حراست استانداری البرز آقای حسنعلی وادی زاده به عنوان مسئول حراست شهرداری هشتگرد منصوب و معرفی شد. ?این مراسم با حضور معاون مدیر کل حراست استانداری البرز ، مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مسولین واحدهای شهرداری برگزار و از زحمات مهندس پیام رئیسی در زمان […]

?با حکم مدیرکل حراست استانداری البرز آقای حسنعلی وادی زاده به عنوان مسئول حراست شهرداری هشتگرد منصوب و معرفی شد.

?این مراسم با حضور معاون مدیر کل حراست استانداری البرز ، مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مسولین واحدهای شهرداری برگزار و از زحمات مهندس پیام رئیسی در زمان تصدی مسئولیت حراست شهرداری هشتگرد تقدیر شد.

?پیام رئیسی از پرسنل شهرداری هشتگرد در حال حاضر به عنوان مسول حراست فرمانداری ساوجبلاغ مشغول به فعالیت می باشد .

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد در این مراسم به اهمیت و جایگاه حراست در صیانت از اموال و املاک و حمایت از پرسنل شهرداری تاکید کرد.

?وی حراست را مشاوری امین برای مدیریت دانست و ارتباط دوستانه با پرسنل را لازمه پیشرفت مجموعه عنوان کرد .

?تسریع در تکمیل ، اجرا و راه اندازی دوربینهای حفاظتی سطح شهر ، تعامل با مسولین دستگاههای مرتبط و نظارتی شهرستان و استان ، حفاظت از اسناد ، حفاظت پرسنلی و انجام اقدامات پیشگیرانه ، توجه ویژه به حوزه حفاظت فن آوری اطلاعات و همچنین تقویت حوزه حفاظت فیزیکی جهت صیانت از اماکن شهرداری هشتگرد از جمله موارد اشاره شده توسط شهردار در این مراسم بوده است .

?در پایان جلسه ضمن تقدیم لوح تقدیر به آقای رئیسی ، با آرزوی توفیق حکم سرپرست جدید حراست به آقای وادی زاده اهدا شد .