با حکم مهندس علی یعقوبی شهردار هشتگرد ، پیام رئیسی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری منصوب شد. در مراسمی که با حضور شهردار ، معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد مهندس یعقوبی با تقدیر از زحمات کلیه کارکنان طی چهار ماهه اخیر ، تغییر و تحول در سیستم مدیریتی […]

با حکم مهندس علی یعقوبی شهردار هشتگرد ، پیام رئیسی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری منصوب شد.

در مراسمی که با حضور شهردار ، معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد مهندس یعقوبی با تقدیر از زحمات کلیه کارکنان طی چهار ماهه اخیر ، تغییر و تحول در سیستم مدیریتی را لازمه پویایی سازمان دانست .

یعقوبی گفت : شهرداری هشتگرد از نیروهای پرتوان و بالقوه ای بهره می برد و رویکرد مدیریت شهری استفاده بهینه از این پتانسیل هاست .

وی افزود : خوشبختانه با حمایت و همراهی رئیس و تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی ماههای اخیر اقدامات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف خدماتی ، عمرانی ، فرهنگی و … صورت گرفته و این روند نوید بخش آینده‌ای شکوفا برای شهر خواهد بود .

یعقوبی افزود: درآمدزایی و وصول مطالبات ، پرداخت بدهی‌های شهرداری و پیمانکاران ، پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان ، تکمیل پروژه های عمرانی و اجرای گسترده آسفالت معابر شهری در محلات مختلف و همچنین فعالیت شبانه‌روزی حوزه معاونت خدمات شهری در بخش های امور شهری ، فضای سبز ، مدیریت بحران و سایر بخشها و نیز همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها به ویژه ستاد نماز جمعه در پیشبرد امورات فرهنگی و بزرگداشت مناسبات و عمل به مصوبات ستاد استقبال از نوروز از جمله این اقدامات بوده است .

وی از کلیه معاونین و کارکنان شهرداری در زمینه خدمات رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز و آماده سازی شهر برای استقبال از بهار تقدیر و تشکر نمود .

یعقوبی با اشاره به برنامه‌های مد نظر مدیریت شهری از تدوین بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود : تحقق بودجه و اجرای طرح ها و برنامه های پیش بینی شده در آن نیاز به برنامه ریزی ، همکاری ، تعامل و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان دارد و تحقق شعار سال نیز اولویت اصلی خواهد بود .

وی در ادامه آقایان علیرضا آقائی را به عنوان رئیس اداره درآمد ، محمدرضا نجفی را به عنوان رئیس اداره امور مالی ، ابوالفضل رنجبر را بعنوان رئیس اداره شهرسازی و معماری ، علی فرزدی را به عنوان رئیس اداره حقوقی ، عبدالرضا کاوری زاده مسئول امور قراردادها را با حفظ سمت به عنوان رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه منابع ، مهدی بابائی تبار را به عنوان خزانه دار و متصدی طرح و برنامه منصوب نمود .

شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات بی شائبه مهندس جلیل امینی در زمان تصدی معاونت توسعه و منابع انسانی ، آقای پیام رئیسی را که از پرسنل با تجربه شهرداری بوده است به عنوان سرپرست این معاونت منصوب نمود .

یعقوبی با آرزوی توفیق برای سرپرست سابق معاونت توسعه و مدیریت منابع از ظرفیت و تجربه بالای وی سخن گفت که شهرداری در ادامه مسیر خدمات رسانی به شهروندان و پیشرفت و تعالی شهر نیازمند خدمات و تخصص ایشان خواهد بود .

جلیل امینی از پرسنل باسابقه شهرداری هشتگرد می باشد که پیش از این سمت هایی از قبیل رئیس اداره منابع انسانی ، رئیس امور مالی ، معاونت خدمات شهری و معاونت توسعه مدیریت را در سابقه کاری خود داشته و با شروع به کار فعالیت شورای ششم به مدت ۴ ماه به عنوان سرپرست شهرداری هشتگرد فعالیت نموده است.

پیام رئیسی سرپرست جدید معاونت توسعه نیز پیش از این سمتهای از قبیل مسئول حراست ، معاونت اداری مالی ، مدیریت فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد و در دوره پنجم شورا به مدت ۷ ماه سرپرستی شهرداری را عهده دار بوده است .

در پایان با آرزوی توفیق ، احکام انتصاب کارکنان به آنها اهدا گردید .