با دستور مهندس یگانه ، فاز اول خط کشی معابر شهری هشتگرد انجام شد . ?افزایش جمعیت شهری و بالتبع افزایش خودروها ، نیاز شهروندان برای ترد جهت و تهیه مایحتاج و نیز مراجعه به سازمانها و ادارات دولتی سبب گردیده تا موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از دغدغه های […]

با دستور مهندس یگانه ، فاز اول خط کشی معابر شهری هشتگرد انجام شد .

?افزایش جمعیت شهری و بالتبع افزایش خودروها ، نیاز شهروندان برای ترد جهت و تهیه مایحتاج و نیز مراجعه به سازمانها و ادارات دولتی سبب گردیده تا موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از دغدغه های مدیران شهری مطرح و نیاز است پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

? هشتگرد نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و عبور جاده قدیم کرج_قزوین از مرکز شهر و لزوم تسهیل در ترافیک مسیر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

?بهسازی خیابان‌های اصلی ، لکه گیری و آسفالت نوار حفاری ، نصب نرده و نیز رنگ آمیزی ترافیکی از جمله اقدامات موثری است که طی سالیان اخیر در دستور کار شهرداری قرار گرفته و خوشبختانه با ایجاد مسیرهای جایگزین شاهد کاهش ترافیکی بلوار اصلی شهر بوده ایم.

?خط کشی معابر و خیابان ها از علائم ترافیکی مهم محسوب میشود که نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی و ایمنی شهروندان داشته وتاثیر بسیاری در روان سازی ترافیک دارد .

?مهندس داریوش یگانه شهردار هشتگرد بااشاره به رویکرد مدیریت شهری در تعریف پروژه های زیرساختی و تعریض معابر ، از خط کشی گسترده معابر شهری خبر داد و گفت : در راستای افزایش ایمنی عابرین و روان سازی ترافیک ، خط کشی ترافیکی بلوار های اصلی شهر منجمله بلوار امام(ره) ، بلوار مصلی ، بلوار شهید صبائی ، بلوار امام خامنه‌ای ، خیابان راه آهن و بلوار مدرس شمالی و جنوبی با اعتبار ۱/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل قرار گرفته است .

?وی افزود : عملیات خط کشی ممتد به طول ۱۱۰۰ متر و خط کشی مقطع به طول ۴۱۱۱۰۰ متر با هماهنگی پلیس راهور و با استفاده از مصالح مرغوب انجام و بعد از انجام روکش آسفالت ، سایر معابر نیز خط کشی خواهد شد .

?شهردار هشتگرد بر نظارت دقیق بر اجرای عملیات تاکید کرد و خواستار فعال سازی کمیته فنی و ترافیک برای بررسی نقاط حادثه خیز و در صورت نیاز تهیه پیشنهادات لازم برای تصمیم‌گیری در زمینه اصلاح هندسی معابر شد.