‍ ?با همت شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد ، مرکز شماره گذاری خودرو در این شهر راه اندازی خواهد شد . ✅در جلسه مشترک شهردار ، رئیس شورا ، معاونین شهرداری و فرمانده پلیس راهور استان البرز ، ضمن بررسی تفاهم نامه همکاری و حمایت لجستیکی مدیریت شهری از پلیس راهور ، مقرر شد تا […]

‍ ?با همت شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد ، مرکز شماره گذاری خودرو در این شهر راه اندازی خواهد شد .

✅در جلسه مشترک شهردار ، رئیس شورا ، معاونین شهرداری و فرمانده پلیس راهور استان البرز ، ضمن بررسی تفاهم نامه همکاری و حمایت لجستیکی مدیریت شهری از پلیس راهور ، مقرر شد تا با مساعدت شهرداری و در اختیار قرار دادن بخشی از ترمینال شهید صیاد شیرازی ، مرکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک در این شهر راه اندازی گردد.

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات پلیس راهور در زمینه تسهیل در ترافیک خیابانهای اصلی ، رسیدگی به تصادفات و همکاری در بررسی و اجرای مصوبات کمیته فنی و ترافیک شهر ، از آمادگی شهرداری برای تعامل بیشتر و ارتقاء خدمات به شهروندان خبر داد .

?یگانه گفت : زیرساخت‌های مناسبی در شهر هشتگرد در زمینه حمل و نقل ایجاد شده و انتظار می رود تا پلیس راهور با حضور مداوم در بلوار اصلی و سایر شریان‌های پرتردد با شهرداری در راستای تردد بدون مشکل شهروندان همکاری نماید .

?شهردار هشتگرد با اشاره به بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری ، روکش آسفالت معابر ، خط کشی ترافیکی و عابر پیاده ، نصب علایم و چراغهای راهنمایی و رانندگی ، احداث لاین کندرو در بلوار کارگر و بهسازی خیابانها را گامی مهم در کاهش تصادفات و آرام سازی و روان سازی ترافیک شهری دانست که با اعتبار مناسبی در حال اجراست .

?علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد نیز با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و پلیس راهور ، امنیت شهروندان را یکی از مولفه های مهم زندگی شهری دانست که با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل انتظامی ، هشتگرد به محل مناسب و امنی برای سکونت تبدیل گردیده و آمادگی مدیریت شهری را برای همکاری اعلام نمود .

?جوادی گفت : خوشبختانه رویکرد اعضای شورا حمایت از دستگاه های خدمات رسان است و از استقبال پارلمان شهری از طرح پلیس راهور مبنی بر تعامل و حمایت مالی از سوی شهرداری را که بی شک منتج به ارائه خدمات مناسب‌تری به شهروندان خواهد شد ، خبر داد.

?جناب سرهنگ شرق رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به دستورالعمل های صادره از مراجع بالادستی در خصوص تقویت نیروی پلیس و خدمات دهی بهتر به مسافرین ، خواستار حمایت مدیریت شهری از پلیس راهور این شهر شد .

?رئیس پلیس راهور استان از برگزاری جلسات مکرر با شهرداران در زمینه حمایت و تامین تجهیزات مورد نیاز سخن گفت و اظهار امیدواری کرد در صورت تصویب طرح و طی مراحل قانونی ، شاهد حضور پر رنگ تر مامورین پلیس راهور و افزایش امکانات ، خدمات و دسترسی سریعتر شهروندان خواهیم بود .

?سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان بخشی از خدمات نیروی انتظامی ، ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای هشتگرد را کار بزرگی دانست که با دستور مقام محترم قضایی و مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی به نتیجه مطلوبی رسید .

?سرهنگ سالمی رئیس پلیس راهور ساوجبلاغ ، سرهنگ ترکاشوند رئیس بازرسی راهور استان ، آقایان توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع ، مهندس امینی معاونت خدمات شهری و مهندس محرابی معاونت فنی و شهرسازی شهرداری نیز در این جلسه حضور داشته و نظرات خود را در حوزه کاری مرتبط خود بیان کردند .

?️@hashtgerdcity