✅برنامه های شهرداری هشتگرد در ایام هفته دفاع مقدس تشریح شد . ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک و بزرگداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره جانفشانیهای رزمندگان عزیز , به تشریح برنامه های متعدد مدیریت شهری در این ایام پرداخت . ?یگانه گفت : شیوع کرونا در سالجاری موجب گردیده تا بسیاری […]

✅برنامه های شهرداری هشتگرد در ایام هفته دفاع مقدس تشریح شد .

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک و بزرگداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره جانفشانیهای رزمندگان عزیز , به تشریح برنامه های متعدد مدیریت شهری در این ایام پرداخت .

?یگانه گفت : شیوع کرونا در سالجاری موجب گردیده تا بسیاری از برنامه های فرهنگی , مذهبی و مناسبتی با محدودیت روبرو شود , لذا حوزه فرهنگی شهرداری توانسته است با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط موجود , برنامه های پیش بینی شده را به سرانجام مطلوب برساند .

?شهردار هشتگرد عنوان کرد : با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر مشارکت در برنامه های ابلاغی و مصوبات شهرستانی شامل برنامه سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس , برگزاری رژه موتوری در مرکز شهرستان و نیز غبار روبی مزار شهدا در شهرک ینگی امام , برنامه های دیگری نیز تدوین و در این ایام اجرا خواهد شد .

?وی افزود : برای اولین بار از رزمندگان شاغل در شهرداری هشتگرد تجلیل گردیده و مزار شهدای مدفون در امامزاده جعفر علیه السلام نیز گلباران خواهد شد , همچنین برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های دیگر این شهرداری خواهد بود .

?یگانه با تقدیر از بسیجیان شهر و همراهی با مدیریت شهری از برگزاری مراسم آبروی محله و بزرگداشت شهید البرزی با همکاری حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر سخن گفت که با رعایت فاصله اجتماعی و پرتکلهای بهداشتی برگزار می گردد .

?وی بیان کرد : نظر به حفظ سلامتی والدین و خانواده معظم شهدا , دیدار با این سرمایه های ارزشمند به صورت میدانی و مختصر برگزار می گردد و امیدواریم بتوانیم در این فرصت مغتنم سهم کوچکی در ادای دین خود به این عزیزان داشته باشیم .