بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری هشتگرد کارآمد و عملیاتی خواهد بود. پس از تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی شهرداری هشتگرد برای سال آینده و در راستای تشریح آن برای اعضای پارلمان شهری ، جلسه ای مشترک با حضور شهردار و کارشناسان شهرداری هشتگرد ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شد . شهردار هشتگرد در […]

بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری هشتگرد کارآمد و عملیاتی خواهد بود.

پس از تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی شهرداری هشتگرد برای سال آینده و در راستای تشریح آن برای اعضای پارلمان شهری ، جلسه ای مشترک با حضور شهردار و کارشناسان شهرداری هشتگرد ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شد .

شهردار هشتگرد در تشریح بودجه پیشنهادی ، آن را مطابق بر واقعیات و توان شهرداری دانست و گفت : تلاش شده است تا ردیف های مغفول درآمدی در تدوین تعرفه عوارض و بودجه در نظر گرفته شده و بی شک بودجه سال آینده ، موفقیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر را رقم خواهد زد .

یعقوبی به تدوین بودجه تخصصی اشاره کرد که در تدوین آن از کارشناسان شهرداری و نظرات مشاورین خبره استفاده شده است و این بودجه متفاوت با سالیان قبل خواهد بود .

اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی ، تعریف منابع تامین هزینه‌های جاری ، حقوق و مزایای پرسنل و سایر هزینه‌های نگهداری شهر از جمله موارد مطرح شده توسط شهردار هشتگرد در تشریح بودجه ۱۴۰۱ بوده است .

مهندس افشاری رئیس شورا با تقدیر از اقدام به موقع شهردار هشتگرد در ارسال لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده ، از اعضای محترم شورا درخواست نمود تا با توجه به شناخت کامل آنها از محیط شهری و نیازهای شهر ، پیشنهادات خود را برای تدوین بودجه عملیاتی و کاربردی ارائه نمایند .

افشاری گفت : بودجه سال جاری که توسط اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تدوین گردیده به عنوان سندی راهبردی برای شهرداری لازم الاجرا بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال مالی تحقق یابد .

رئیس شورا افزود : بودجه ۱۴۰۱ اولین بودجه تدوین شده توسط شورای ششم خواهد بود و امیدواریم با اجرای آن اقدامات اساسی در جهت توسعه و آبادانی شهر برداشته شود .

وی با تاکید بر بررسی بخش های مختلف بودجه در کمیسیون های تخصصی شورا ، از تدوین بودجه ای مناسب برای سال آینده خبر داد.

@hashtgerdcity