?بوستان های هشتگرد ساماندهی می گردند . ?مهندس داریوش یگانه شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی از بوستانهای شهر داشت از ساماندهی بوستان‌ها و پارک‌های شهری خبر داد . ?وی گفت : با حمایت و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی ، بوستان های شهر پایش و ضمن رفع […]

?بوستان های هشتگرد ساماندهی می گردند .

?مهندس داریوش یگانه شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی از بوستانهای شهر داشت از ساماندهی بوستان‌ها و پارک‌های شهری خبر داد .

?وی گفت : با حمایت و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی ، بوستان های شهر پایش و ضمن رفع مشکلات و معضلات به محیطی امن برای خانواده‌ها تبدیل خواهد شد .

?یگانه افزود : هشتگرد دارای ۴۴ بوستان می‌باشد و توسعه این بوستان‌ها یکی از اهداف مدیریت شهری است لذا در آینده علاوه بر ایجاد بوستان‌های جدید با تأمین روشنایی و تجهیز مبلمان پارکی و … این پارکها به فضاهای تفریحی امنی برای شهروندان تبدیل خواهند شد .

? احداث فضای اجرای نمایش روباز در محوطه مرکزی پارک ، استاندارد‌سازی ورودی ، ساخت سردرب گذرگاه فرهنگ و هنر ، رنگ آمیزی مبلمان و بهسازی روشنایی از جمله موارد مطرح شده بوده است .

✴️حاضرین در ادامه از پروژه روکش آسفالت خیابان جلال آل احمد ، بلوار خبرنگار و نیز وضعیت هدایت آبهای سطحی در بخش جنوبی شهر بازدید نمودند.

✅آقای علی جوادی رئیس کمیسیون که عمران شورا بر تعریض معابر شهری با اولویت بندی تاکید کرد و عدالت محوری را در ارائه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی رویکرد مدیریت شهری دانست .