طی مراسمی با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس امینی معاونت عمرانی فرمانداری ، دکتر طاهر خانی مدیریت درمان بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز و هیئت همراه ، تفاهم نامه احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در شهرک کوثر هشتگرد امضا و تبادل گردید . دکتر البرزی فرماندار ساوجبلاغ ، […]

طی مراسمی با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس امینی معاونت عمرانی فرمانداری ، دکتر طاهر خانی مدیریت درمان بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز و هیئت همراه ، تفاهم نامه احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در شهرک کوثر هشتگرد امضا و تبادل گردید .
دکتر البرزی فرماندار ساوجبلاغ ، با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو ، تقارن این جلسه با ولادت امام حسن مجتبی(ع) را رویدادی خیر و پر برکت برای شهروندان هشتگرد و شهرستان ساوجبلاغ دانست .
وی گفت : از مرداد سال گذشته موضوع احداث بیمارستان در مرکز شهرستان در دستور کار قرار گرفته و بالغ بر ۱۰ جلسه برای پیگیری و بررسی موضوع برگزار شده است .
البرزی از پشتیبانی و حمایت دکتر حدادی نماینده محترم مجلس ، امام جمعه معزز شهرستان ساوجبلاغ ، تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و دایره حقوقی شهرداری هشتگرد و همکاری مدیریت و کارشناسان بیمارستان تامین اجتماعی تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد که با عزم همگانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در زمین واگذاری از سوی شهرداری هشتگرد به مساحت ۱۷۹۲۰ متر است که قابلیت افزایش تا ۲۳۰۰۰ متر مربع را داراست تسریع و خدمات مطلوبی به مردم منطقه ارایه گردد
البرزی افزود : مدت تفاهم نامه ۶۰ ماه می باشد و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در سال اول مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه برای این موضوع در نظر گرفته است .
دکتر طاهر خانی مدیریت درمان استان البرز به ارائه گزارشی از جامعه هدف تامین اجتماعی پرداخت .
وی گفت : طبق آمار در شهرستان ساوجبلاغ ۱۷۶ هزار نفر بیمه شده و ۳۰ هزار نفر بازنشسته خانواده تامین اجتماعی وجود دارد و افراد بازنشسته و غیر بازنشسته دیگری هم هستند که در این منطقه ساکن هستند و جزو این آمار نیستند و همچنین افرادی هم در ایام تعطیلات به این شهرستان می آیند که جزو جامعه هدف تامین اجتماعی قلمداد می گردند .
طاهر خانی بیان کرد : سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان از طرق بیمارستانهای خود  مستقیما و در حوزه سایر بیمارستانهای طرف قرارداد ارایه خدمت به مردم می نماید که درمان رایگان مستلزم ارایه خدمات در مراکز خود سازمان می باشد لذا راه اندازی بیمارستان مجهز در این شهر در راستای اهداف مشترک سازمان و مسؤلین شهرستان و ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهد بود .
وی افزود : بیمارستان موجود در این شهر از لحاظ فضای فیزیکی پاسخگوی مردم نبوده و نیاز به بیمارستان احساس می گردید که با پیگیری ۳ ساله دکتر حدادی نماینده محترم مجلس این پروژه در لیست پروژه های تکلیفی سازمان قرار گرفته است .
وی با تشکر ویژه از نماینده مجلس ،  اعضای شورا ، شهردار ، فرماندار ، معاونین فرماندار ، کارشناسان شهرداری ، فرمانداری و تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل فیمابین در اسرع وقت خدمات در شأن مردم این منطقه ارایه گردد .
مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با تبریک ایام ، از رویکرد مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت ها خبر داد و گفت : در بودجه سال جاری تلاش شده است تا اعتبارات مناسبی از محل درآمدهای شهرداری برای توسعه زیرساخت های شهری منجمله افزایش سرانه های  ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز و … در نظر گرفته شده و همچنین انجام اقدامات ترافیکی و احداث پارکینگ های طبقاتی نیز از آن جمله می باشد.
 وی افزود : اهداف مدیریت شهری هشتگرد که بر مبنای تاکید رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می باشد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و مجموعه شهرداری برای دستیابی به این اهداف به صورت شبانه روزی تلاش خواهد نمود .
رئیسی حمایت‌های مستمر اعضای پارلمان شهری بویژه در زمینه برگزاری جلسات متعدد کارشناسی ، پیگیری و همچنین طرح موضوع در جلسه رسمی که با رای قاطع همه اعضای شورا و نهایتا صدور مجوز برای واگذاری اراضی مد نظر برای احداث بیمارستان بوده موجب رضایتمندی شهروندان دانست و از پیگیری مجدانه مجموعه شهرداری برای تحقق منویات منتخبین مردم هشتگرد سخن گفت .
شهردار هشتگرد بیان کرد : شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ مرجعی برای رفع نیازهای خدماتی ، تجاری و به صورت ویژه درمانی و بهداشتی شهرها و روستاهای اطراف و حتی شهرستان های مجاور می باشد و مدیریت شهری بر آن است تا این خدمات را تقویت نماید و در همین راستا با پیگیری نماینده محترم مجلس از طریق مراجع بالادستی و اعلام آمادگی شهرداری مبنی بر واگذاری زمین ، اقدامات مقدماتی برای آغاز عملیات احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در شهرک کوثر هشتگرد انجام پذیرفته و امیدواریم مسئولین طرف قرارداد نیز با توجه به تعهدات در نظر گرفته شده در احداث این بیمارستان تسریع نمایند .
وی از زحمات نماینده محترم مجلس ، امام جمعه و فرماندار شهرستان و حمایت‌های همه جانبه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه حقوقی شهرداری تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با اجرای تفاهم نامه فی مابین این پروژه عام المنفعه به نتیجه مطلوب رسیده و همچنین از آمادگی شهرداری در زمینه تسریع در صدور مجوز احداث و سایر مراحل قانونی خبر داد .