تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد طی مراسمی با حضور مهندس علی یعقوبی شهردار هشتگرد و سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر ، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد تجلیل شد . مهندس یعقوبی در این جلسه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تشکر از […]

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد

طی مراسمی با حضور مهندس علی یعقوبی شهردار هشتگرد و سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر ، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد تجلیل شد .

مهندس یعقوبی در این جلسه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تشکر از سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر ، حضور بانوان در پارلمان شهری را منشأ خیر و خدمات گسترده به بانوان شاغل و شهروندان دانست .

وی گفت : طی ماه‌های اخیر شاهد پیگیری های مجدانه خانم صالحی در امور مربوط به بانوان و به ویژه بانوان شاغل در شهرداری بوده ایم و انتظار می‌رود که این رویه تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر مستدام باشد .

یعقوبی به نقش بانوان در محیط کاری اشاره کرد و آن را موجب ساماندهی بسیاری از امور دانست .

وی افزود : دقت ، ظرافت ، قانونمندی و تعهد بانوان سبب گردید تا بعضی از بخش های کلیدی شهرداری که مستقیما با ارباب رجوع سر و کار دارند به این قشر از جامعه محول گردد و نتیجه آن رضایتمندی مراجعین بوده است.

یعقوبی بیان کرد : خوشبختانه بانوان متعصب شاغل در شهرداری هشتگرد همگام با آقایان توانستند منشأ خدمات خیر برای شهروندان باشند و شهرداری نیز برنامه های متعددی را برای تشویق به فعالیت مستمر و بهره گیری از ساعات غیر کاری برای رسیدگی به خانواده آنها فراهم نموده است .

سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر با تقدیر از حمایت‌های مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، از توجه ویژه مدیریت شهری به موضوع بانوان خبر داد .

وی گفت : علاوه بر توجه به بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد ، برنامه های مستمر و خوبی در زمینه تعامل با سایر ادارات و برگزاری همایش ها و نشست های ویژه بانوان در نظر گرفته‌ایم .

صالحی افزود : برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان و بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های موجود به ویژه بوستان بانوان و مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی از جمله این طرح هاست که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد .

صالحی به نقش بانوان به عنوان محوریت امور خانواده اشاره کرد و نقش بانوان شاغل را که بخشی از ساعات روزمره خود را در محیط کاری می‌گذرانند در ساماندهی و مدیریت خانواده بی‌بدیل دانست.

وی گفت : این بانوان همگام با سایر اعضای خانواده در محیط کار برای تامین امور معیشتی تلاش نموده و پس از پایان ساعت کاری نیز نقش مدیریت خانواده و رسیدگی به فرزندان را برعهده دارند لذا نیاز است تا تمهیداتی برای تسهیل در کار آنها در نظر گرفته شود .

در ادامه مراسم حاضرین به بیان پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت کاری پرداختند و با اهداء گل از آنها تجلیل شد .

@hashtgerdcity