✅بازگشایی بلوار مقداد با دستور شهردار هشتگرد ?با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و دستور اکید مهندس یگانه شهردار هشتگرد گامی بلند در جهت بازگشایی بلوار مقداد برداشته شد. ?طی توافق صورت گرفته با خانواده شهید سلیمیان , منزل قدیمی واقع در بلوار مقداد که مانع تردد در مسیر بوده با حضور شهردار , رئیس […]

✅بازگشایی بلوار مقداد با دستور شهردار هشتگرد

?با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و دستور اکید مهندس یگانه شهردار هشتگرد گامی بلند در جهت بازگشایی بلوار مقداد برداشته شد.

?طی توافق صورت گرفته با خانواده شهید سلیمیان , منزل قدیمی واقع در بلوار مقداد که مانع تردد در مسیر بوده با حضور شهردار , رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مالک تملک و تخریب گردید.

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر , تعامل و مشارکت شهروندان را زمینه ساز عمران و آبادانی شهر دانست و افزود : تعریض معابر شهری و تسهیل در تردد یکی از برنامه های سال ٩٩ شهرداری می باشد که ضمن شناسایی نقاط مختلف در شهر با تشکیل کمیته تملکات و اخذ مجوزهای لازم , اقدامات قانونی جهت توافق با مالکین بصورت جدی پیگیری گردیده است .

?یگانه افزود : خوشبختانه این تلاشها به نتیجه رسیده و با تلاش تمامی حوزه های شهرداری اعم از حوزه درآمد , مالی , حقوقی و عمرانی و شهرسازی , یکی از منازل مسکونی قدیمی واقع در بلوار مقداد با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال تملک و در هفته بسیج ٩٩ بازگشایی شد .

?وی بیان کرد : بازگشایی خیابان ۱۶ متری جنوبی شهر و توافق با مالکین یکی دیگر از برنامه های شهرداری هشتگرد بوده و انشاالله در روزهای آتی این مسیر نیز بازگشایی خواهد شد .

?یگانه با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه تعریض و بازگشایی معابر , وجود تیرهای برق مزاحم را یکی از مشکلات دانست و افزود : با تعامل خوب مسؤلین اداره برق , جابجائی بالغ بر ٢۰۰ تیر برق مزاحم در معابر و شوارع شهری طی تفاهم نامه ای با اداره برق انجام خواهد شد .

?شهردار هشتگرد از همکاری و حمایت دستگاه قضائی شهرستان با شهرداری تشکر نمود و بازگشائی سایر معابر را که موجب رفع ترافیک و تردد راحت شهروندان می گردد از برنامه های آتی شهرداری در سال ٩٩ عنوان کرد .

?مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از شهردار هشتگرد , از بازگشایی معابر جدیدی خبر داد که هزینه های آن از محل درآمدهای شهرداری تامین گردیده است .

?اسحاقی تصریح کرد : همفکری و اتحاد اعضای شورا و تلاش شبانه روزی شهردار و پرسنل شهرداری موجب گردیده تا در جای جای شهر شاهد اجرای طرح های عمرانی باشیم و در برخی از محلات قدیمی نیز , بازگشایی خیابانها و راه های دسترسی توسط مدیریت شهری مشهود است .

?وی گفت : تعریض خیابان سبزعلی آباد که در مرحله روکش آسفالت قرار دارد یکی دیگر از این طرح هاست که در هفته های آتی و قبل از شروع فصل زمستان به بهره برداری خواهد رسید .