تودیع و معارفه در شهرداری هشتگرد با حکم مهندس جلیل امینی سرپرست شهرداری هشتگرد مشاور شهردار در امور ایثارگران ، سرپرست نظارت بر امور اجرایی دفتر شهردار و سرپرست املاک شهرداری معرفی شدند. مهندس امینی سرپرست شهرداری هشتگرد در ابتدای جلسه تودیع و معارفه برخی از مسئولین واحدهای شهرداری از زحمات کلیه پرسنل شهرداری در […]

تودیع و معارفه در شهرداری هشتگرد

با حکم مهندس جلیل امینی سرپرست شهرداری هشتگرد مشاور شهردار در امور ایثارگران ، سرپرست نظارت بر امور اجرایی دفتر شهردار و سرپرست املاک شهرداری معرفی شدند.

مهندس امینی سرپرست شهرداری هشتگرد در ابتدای جلسه تودیع و معارفه برخی از مسئولین واحدهای شهرداری از زحمات کلیه پرسنل شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان و پیشبرد پروژه های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و انجام به موقع امور خدمات شهری تقدیر و تشکر نمود .

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی واحدهای حوزه درآمدی شهرداری در وصول درآمد و پرداخت به موقع حقوق و مزایا و امور رفاهی پرسنل ، از اقدامات اساسی در زمینه ارتقاء گروه کارکنان و تبدیل وضعیت خدمتی فرزندان ایثارگر شهرداری سخن گفت .

امینی افزود : خوشبختانه با همدلی و همکاری کلیه پرسنل شهرداری و حمایت رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، اقدامات خوب و موثری در زمینه های مختلف خدماتی ، فرهنگی و عمرانی در سطح شهر صورت گرفته است و پروژه‌های عمرانی طبق زمانبندی انجام شده و از پیشرفت مناسبی برخوردارند .

وی در ادامه با تقدیر از زحمات مسئولین قبلی
?️آقای محسن احمدی مسئول بازرسی شهرداری و فرزند شهید گرانقدر هوشنگ احمدی را با حفظ سمت به عنوان مشاور شهردار در امور ایثارگران
?️سرکار خانم مریم قاسمی منش را به عنوان سرپرست نظارت بر امور اجرایی حوزه شهردار
?️ آقای مهندس محسن زارعی به عنوان سرپرست واحد املاک شهرداری
منصوب شدند .

امینی در تشریح وظایف مشاور شهردار در امور ایثارگران به اهتمام در زمینه هماهنگی واحدهای شهرداری و تلاش جهت ارتقا و ترویج فرهنگ ایثارگری ، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا ، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین نامه های مربوطه ، رسیدگی ویژه به درخواستهای ایثارگران از شهرداری و در تشریح وظایف واحد املاک شهرداری بر ساماندهی املاک و مستند سازی این سرمایه ها که متعلق به شهروندان گرامی است تاکید نمود و همچنین پیگیری مکاتبات و نظارت بر امورات اجرائی دفتر و برگزاری منظم دیدارهای چهره به چهره با شهروندان نیز از جمله توقعات سرپرست شهرداری از حوزه نظارت بر امور اجرایی دفتر شهردار می باشد .

وی در ادامه بر استفاده پرسنل از تجارب ارزشمند کارکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند تاکید کرد و خواستار تلاش برای خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع شد و در پایان جلسه با آرزوی توفیق برای همکاران ، احکام مسولین جدید به آنها اهدا گردید .

@hashtgerdcity