?توزیع ۶۰۰۰ تن آسفالت در معابر شهری هشتگرد ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد در بازدید از آسفالت معابر شهری از توزیع ۶۰۰۰ تن به صورت روکش مکانیزه و دستی در بلوارها و معابر شهری خبر داد. ?یگانه گفت : در سال جاری با بررسی بودجه مصوب , لازم دانستیم تا در راستای بهبود عبور و مرور […]

?توزیع ۶۰۰۰ تن آسفالت در معابر شهری هشتگرد

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد در بازدید از آسفالت معابر شهری از توزیع ۶۰۰۰ تن به صورت روکش مکانیزه و دستی در بلوارها و معابر شهری خبر داد.

?یگانه گفت : در سال جاری با بررسی بودجه مصوب , لازم دانستیم تا در راستای بهبود عبور و مرور شهری و تسهیل در تردد نسبت به افزایش اعتبار پروژه آسفالت و لکه گیری معابر اقدام نماییم و با مساعدت و همکاری رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ردیف‌های اعتباری فوق‌الذکر در مجموع به ۴۵ میلیارد ریال افزایش یافته و بخش اعظمی از آن تاکنون اجرا شده است.

?شهردار هشتگرد افزود : روکش مکانیزه آسفالت خیابان هدایت در شهرک ینگی امام , خیابان جلال آل احمد در شهرک وحدت , خیابان بهشت در شهرک بعثت , خیابان ایثارگران در شهرک ولیعصر , ضلع شمالی و جنوبی بلوار امام خامنه ای , خیابان هدایت در شهرک بعثت , ضلع جنوبی بلوار کارگر , پارکینگ ضلع شرقی شهرداری , خیابان شهید زین الدین در شهرک ولیعصر و آسفالت بلوار خبرنگار بخشی از آسفالت معابر شهری است که به صورت روکش و با ماشین آلات مکانیزه انجام شده است.

? یگانه بیان کرد : عملیات لکه گیری و ترمیم نوار حفاری بالغ بر ۶۰ معبر اصلی و فرعی نیز توسط واحد عمرانی شهرداری صورت گرفته و لکه گیری و آسفالت معابر به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است .

?وی گفت : از ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت گردیده و علاوه بر لکه گیری معابر و ترمیم نوار حفاری , ساخت سرعت‌گیر و ایمن سازی معابر نیز انجام گرفته است .

? آسفالت معابر شهری در هشتگرد به عنوان بخشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری کاملاً مشهود بوده و در روزهای آتی نیز عملیات آسفالت اطراف میدان صنعت و بلوار شهید سلیمانی انجام خواهد پذیرفت .