جشن پایانی سال پرسنل شهرداری هشتگرد ?طی مراسمی با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، مهندس افشاری رئیس شورا ، سرکار خانم صالحی و حاج رضا واحدی از اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار و پرسنل حوزه های مختلف شهرداری ، از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر شد . ?مهندس یعقوبی در این مراسم […]

جشن پایانی سال پرسنل شهرداری هشتگرد

?طی مراسمی با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، مهندس افشاری رئیس شورا ، سرکار خانم صالحی و حاج رضا واحدی از اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار و پرسنل حوزه های مختلف شهرداری ، از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر شد .

?مهندس یعقوبی در این مراسم با تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی برای همکاران از زحمات کلیه پرسنل تقدیر و تشکر نمود و در ادامه این مراسم مهندس افشاری ، حاج رضا واحدی و سرکار خانم صالحی نیز دقایقی سخنرانی و با عرض خسته نباشید و خداقوت برای همکاران عزیز آرزوی سلامتی و توفیق نمودند .

?در بخشی از این مراسم به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار با اهدای لوحی از طرف شورای اسلامی شهر از زحمات مهندس یعقوبی تجلیل گردید و کارکنان شهرداری از زحمات شهردار در تامین هزینه های شهرداری و پرداخت به موقع و کامل کلیه حقوق و مزایا تقدیر و تشکر نمودند .