جلسه رسمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار هشتگرد مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در جلسه رسمی اعضای شورا با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای پارلمان شهری به تشریح اقدامات یک ماهه شهرداری پرداخت . یعقوبی گفت : خوشبختانه طی یک ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی کلیه معاونین و پرسنل ، اقدامات خوب […]

جلسه رسمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار هشتگرد

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در جلسه رسمی اعضای شورا با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای پارلمان شهری به تشریح اقدامات یک ماهه شهرداری پرداخت .

یعقوبی گفت : خوشبختانه طی یک ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی کلیه معاونین و پرسنل ، اقدامات خوب و موثری در جای جای شهر صورت پذیرفته و عدالت محوری و توجه به همه محلات شهر در دستور کار قرار دارد .

وی گفت : برگزاری جلسات متعدد کمیته درآمد جهت تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۰ و تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ از جمله برنامه های شهرداری می باشد که به صورت روزانه پیگیری و انتظار می‌رود در موعد قانونی جهت بررسی و تصویب به مبادی ذیربط ارسال شود.

شهردار هشتگرد بیان کرد : طی یک ماه اخیر در حوزه های مختلف خدمات شهری و فرهنگی اقدامات خوب و موثری انجام پذیرفته و پروژه‌های عمرانی طبق برنامه زمانبندی و اعتبارات پیش‌بینی شده در حال انجام است.

وی در ادامه به برگزاری جلسات با معاونین و مسئولین واحدها برای اصلاح فرایند صدور استعلامات و تسهیل در کار ارباب رجوع اشاره کرد و برنامه‌ریزی برای ایام پیش رو به ویژه دهه مبارک فجر و عید نوروز را از جمله امورات در دست اقدام برشمرد .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، خواستار تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی شد .

وی گفت : رویکرد اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بر استفاده از تجربیات و نظریات شهروندان در بهبود وضعیت و عمران و آبادانی شهر است و انتظار می‌رود پروژه های تدوین شده در بودجه سال جاری در موعد مقرر به اتمام رسیده و بهره‌برداری شود .

رئیس شورا در ادامه به فعالسازی کمیسیون‌ های شورای شهر تاکید کرد و بررسی تخصصی موضوع در کمیسیون های مربوطه را راهکاری برای اتخاذ بهترین تصمیم در انجام امورات دانست .

افشاری گفت : از جمله کمیسیون های مد نظر شورای اسلامی شهر ، کمیسیون نامگذاری معابر و میادین می باشد که انتظار می رود این کمیسیون به صورت ویژه در زمینه حفظ و نشر نام شهدای گرانقدر کوشا باشد و در نامگذاری معابر و میادین از این اسامی استفاده نماید .

رئیس شورا بیان کرد : نامگذاری میدان شهید آوینی ، بوستان شهید باکری و … از جمله اقدامات موثر کمیسیون نامگذاری در ماه‌های اخیر بوده و امیدواریم در آینده نزدیک تمامی معابر و کوچه های شهر به نام شهدای گرانقدر هشتگرد مزین گردد .

در ادامه جلسه سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص ارتقاء خدمات به شهروندان و عمران و آبادانی شهر و برنامه‌های پیش‌رو پرداختند .

سرکار خانم صالحی ، مهندس موُیدی، مهندس فیروز زارع ، مهندس فلاحتکار و حاج رضا واحدی از اعضای حاضر شورای شهر در این جلسه بودند .

@hashtgerdcity