مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر فعالسازی کمیسیونهای ذیل شورا بر برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف و برنامه های کمیسیون ها تاکید کرد . وی گفت :اعضای پارلمان شهری به عنوان نمایندگان مردم طی ماه های اخیر نسبت به احصاء مشکلات و مسائل محلات مختلف اقدام نموده و نیاز است تا این […]

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر فعالسازی کمیسیونهای ذیل شورا بر برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف و برنامه های کمیسیون ها تاکید کرد .

وی گفت :اعضای پارلمان شهری به عنوان نمایندگان مردم طی ماه های اخیر نسبت به احصاء مشکلات و مسائل محلات مختلف اقدام نموده و نیاز است تا این مشکلات در کمیسیون های مربوطه بررسی و با بهره گیری از ظرفیت صاحب نظران و متخصصین در جلسات مربوطه بررسی و راهکارهای قانونمند برای رفع آنها پیشنهاد گردد.

وی افزود : برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ، بررسی وضعیت تحقق بودجه ، فعال سازی کمیسیون فضای سبز برای پیشنهاد و اجرای طرح های مربوطه ، موضوعات مرتبط با بهداشت محیط شهری و نیز اجرای طرح مطالعات ترافیکی شهر از جمله مواردی است که در کمیسیون های تخصصی می بایست مدنظر قرار گیرد .

رئیس شورا از تلاش مجموعه شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان و مشارکت در برنامه های پیشنهادی دولت و همچنین همراهی با ستاد نماز جمعه و سایر دستگاه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

مؤیدی حضور پرشور و باشکوه مردم انقلابی در راهپیمایی ۱۳ آبان را بیانگر علاقه‌مندی مردم به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از زحمات دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای هشتگرد تقدیر و تشکر نمود .

از جمله موارد مطرح شده در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بررسی مصوبات پیشنهادی شهرداری ، برنامه های روز فرهنگی هشتگرد ، بزرگداشت هفته بسیج و پیشبرد برنامه های عمرانی بوده است .