✅جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با شهردار منتخب هشتگرد ✅اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با مهندس یگانه شهردار منتخب هشتگرد در زمینه بررسی موانع ، مشکلات ، راهکارها و برنامه ریزی های آتی مدیریت شهری برگزار شد . ✅علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد با اشاره به رویکرد اعضای این شورا در خدمات رسانی […]

✅جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با شهردار منتخب هشتگرد

✅اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با مهندس یگانه شهردار منتخب هشتگرد در زمینه بررسی موانع ، مشکلات ، راهکارها و برنامه ریزی های آتی مدیریت شهری برگزار شد .

✅علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد با اشاره به رویکرد اعضای این شورا در خدمات رسانی بهینه به شهروندان ، خواستار برنامه ریزی برای ارتقاء سطح خدمات و تلاش برای عمران و آبادانی شد .

✅جوادی گفت : بی شک تجربه و توان شهردار منتخب و نیز همراهی پرسنل می تواند زمینه ساز شکوفایی عمرانی شده و در ماههای آتی شاهد رشد و بالندگی شهر و رضایتمندی شهروندان عزیز باشیم

✅وی با اشاره به لزوم ساماندهی وانت بارهای مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهر افزود : تلاشهای مدیریت شهری هشتگرد در راستای احداث بازارچه و ساماندهی دستفروشان در سال گذشته موجب گردیده تا علاوه بر اشتغالزایی و نیز ایجاد فضای مناسبی برای کسب و کار ، ازدحام پیاده‌روهای شهر کاهش و این طرح منافع بسیاری برای کسبه و شهروندان داشته است و نیاز است تلاشهای مستمری برای جلوگیری از سد معابر و ممانعت از حضور وانت بارها در شهر صورت گیرد .

✅رئیس شورا افزود : تکمیل پروژه های نیمه تمام و استفاده بهینه از توان پرسنل ، خواسته پارلمان شهری است و انتظار می رود با پیگیری و تعامل ضمن اجرای پروژه های عمرانی جدید ، طرح های جاری نیز پیگیری و تکمیل گردد منجمله درخواست شورا این است تا بررسی کارشناسانه جهت بازگشایی کوچه شهید میرغفاری حد فاصل بلوار امام(ره) تا خیابان ۱۶ متری جدیدالاحداث کمربندی جنوبی صورت پذیرفته و بخشی از ترافیک بلوار اصلی شهر به این مسیر هدایت گردد .

✅شهردار منتخب هشتگرد نیز با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده جهت تکریم ارباب رجوع ، گزارشی از کارهای انجام گرفته طی هفته جاری ارائه کرد و افزود : بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی ، تهیه گزارشات کاری واحدهای مختلف و برنامه ریزی برای ایام تعطیلات پیش رو از جمله کارهای انجام شده بوده است .

✅مهندس داریوش یگانه گفت: با توجه به فرا رسیدن روز قدس و ایام تعطیلات عید سعید فطر و احتمال افزایش سفرهای بین شهری لازم دانستیم تا ضمن اعلام آماده باش به واحدهای خدماتی با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی ، نسبت به آماده سازی مبادی ورودی و خروجی شهر و برنامه‌ریزی جهت نظافت ، رفت و ذوب و جمع آوری مرتب زباله و‌ آماده سازی ماشین آلات اقدام نمائیم .

✅ وی از هموطنان عزیز درخواست نمود تا توصیه های بهداشتی را در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا جدی گرفته و همچنان با #درخانهماندن از گسترش و شیوع بیماری جلوگیری کنند .

✅یگانه در ادامه به تدوین برنامه هایی برای تمامی واحدهای شهرداری اشاره کرد که می بایست در کوتاه مدت و میان مدت رسیدگی و ضمن هماهنگی روزانه در زمان تعیین شده به نتیجه مطلوبی برسد . این برنامه ها در زمینه‌های مختلف تکریم ارباب رجوع ، ادامه پروژه های عمرانی ، برگزاری جلسات کارشناسی ، زیباسازی شهر ، تحقق بودجه مصوب ، کاهش هزینه ها ، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی ، ساماندهی املاک و اموال شهرداری و … بوده است.

✅ وی با تقدیر از حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، روزهای پرکاری را در هفته‌های آتی برای مجموعه شهرداری پیش بینی کرد و برگزاری جلسات و فعال سازی کمیسیون‌های مختلف را موجب بهره گیری بیشتر از نظرات اعضای شورا و نهایتاً ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان دانست .

✅برنامه ریزی جهت بازدید از پروژه های متعدد حوزه شهری پایان بخش این نشست مشترک بوده است .