در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد. مهندس مؤیدی در این جلسه از زحمات ماه های اخیر کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت : بدون شک توجه […]

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

مهندس مؤیدی در این جلسه از زحمات ماه های اخیر کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت : بدون شک توجه به رفاهیات پرسنل زمینه ساز ارتقاء خدمات بهینه به شهروندان خواهد بود لذا انتظار داریم تا شهردار جدید این شهر موضوع رفاهیات پرسنل و معیشت آنها را در برنامه کاری خود قرار دهد .

وی گفت : فعال سازی و تقویت بخش رفاهی شهرداری ، استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده و همچنین توجه مضاعف به قشر زحمتکش کارگری از جمله رویکردهای اعضای شورا است که انتظار می رود شهردار ، معاونین و واحد های ذیربط به این موضوع توجه نمایند .

در بخش دیگری از این جلسه اقدامات شهرداری در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ بررسی و پیشنهادات لازم برای ارتقاء این اقدامات مطرح شد .

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد گفت : خوشبختانه حوزه معاونت خدمات شهری تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به شهروندان ، رفت و روب شهر ، زیباسازی محیط شهری و استقرار کشیک ، مدیریت بحران و همچنین امداد و نجات و تبلیغات محیطی با همکاری واحدهای دیگر در نظر گرفته و امیدواریم تا با اجرای مصوبات و دستورالعمل های صادره از استانداری و فرمانداری و ایجاد تعامل با سایر دستگاه ها بتوانیم شهری آراسته و زیبا را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم آوریم .

وی افزود : پاکسازی محلات شهر به عنوان یکی از اقدامات ویژه شهرداری در ماه جاری بوده که تاکنون در محله‌های بعثت ، کوثر ، شهرک وحدت و بخش جنوبی بلوار امام(ره) اجرا شده است و در آینده نزدیک نیز در شهرک ینگی امام ، شهرک والفجر و شهرک ولیعصر انجام خواهد پذیرفت .

در ادامه جلسه معاونین و مسئولین واحدها نیز گزارشی مختصر از اقدامات حوزه خود بیان نموده و حمایت‌های اعضای شورا و شهردار محترم را موجب دلگرمی کارکنان عنوان نمودند .