جلسه مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل و شهرداری هشتگرد مهندس افشاری رئیس شورا گفت : با توجه به موارد و مشکلات موجود در زمینه ترافیک شهری به ویژه ترافیک بلوار اصلی شهر ، این جلسه جهت بررسی راهکارهای لازم و پیشنهادی تشکیل شده است […]

جلسه مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل و شهرداری هشتگرد

مهندس افشاری رئیس شورا گفت : با توجه به موارد و مشکلات موجود در زمینه ترافیک شهری به ویژه ترافیک بلوار اصلی شهر ، این جلسه جهت بررسی راهکارهای لازم و پیشنهادی تشکیل شده است .

وی با تقدیر از زحمات و اقدامات خوب و موثر کمیته فنی و ترافیک شهر هشتگرد در خصوص اصلاح هندسی معابر ، نصب چراغ های ترافیکی و تابلوهای راهنما گفت : اقدامات صورت گرفته توانسته است تاثیر خود را نشان داده و در بسیاری از معابر و خیابانها شاهد ترافیک روان می باشیم .

افشاری به همکاری مدیریت شهری با پلیس راهور در زمینه تسهیل و رفع مشکل ترافیک خیابان اصلی تاکید کرد و خواستار تسریع در طی روند تهیه طرح مطالعات ترافیکی شهر شد .

مهندس جواد فلاحتکار مسئول کمیسیون حمل و نقل شورا ، از حمایتهای رئیس و اعضای شورا و تلاش شهردار و پرسنل حوزه های مختلف شهرداری بویژه کارکنان سازمان در برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل تقدیر نمود .

وی به تشریح پیشنهادات کمیسیون در راستای ساماندهی ایستگاههای تاکسی ، نوسازی تاکسیها و بهره برداری بهینه از فضای پایانه شهید صیاد شیرازی پرداخت .

مهندس کاشف نایب رئیس شورا ، مهندس موُیدی ، سرکار خانم صالحی، مهندس فیروز زارع و حاج رضا واحدی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در جلسه حضور داشته و به بیان نظرات و دیدگاههای خود در جهت ارتقاء خدمات سازمان حمل و نقل پرداختند .

@hashtgerdcity