جلسه نهایی بررسی و تایید بودجه ۱۴۰۲ با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورا و معاونت توسعه منابع شهرداری هشتگرد برگزار شد . 🔺مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه خواستار تلاش بیشتر مجموعه شهرداری برای تحقق بودجه ۱۴۰۱ شد . 🔺وی گفت : متاسفانه روند تحقق بودجه سال جاری در شش […]

جلسه نهایی بررسی و تایید بودجه ۱۴۰۲ با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورا و معاونت توسعه منابع شهرداری هشتگرد برگزار شد .

🔺مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه خواستار تلاش بیشتر مجموعه شهرداری برای تحقق بودجه ۱۴۰۱ شد .

🔺وی گفت : متاسفانه روند تحقق بودجه سال جاری در شش ماهه نخست مناسب نبوده و بدلیل عدم پیش بینی های لازم بخشی از پروژه های عمرانی نیز با گذشت بیش از نیمی از سال آغاز نشده بود .

🔺مؤیدی بیان کرد : اعضای شورا بعنوان ناظرین بر عملکرد شهرداری بارها این موضوع را متذکر شده لیکن رویه حاکم بر شهرداری مانع از تحقق خواسته های شورا بوده است .

🔺رییس شورا با تقدیر از زحمات مهندس رئیسی در دوران سرپرستی شهرداری از روند تحقق بودجه اعلام رضایت نمود و تلاش بیشتر برای تکمیل آن را خواسته شهروندان و اعضای پارلمان شهری دانست .

🔺وی در بخش دیگری از سخنان خود از چندین مرحله بررسی بودجه در کمیسیون مربوطه سخن گفت که اکنون بودجه ای کارآمد و منطقی برای تایید در مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد و اظهار امیدواری کرد تا کمبودهای سال ۱۴۰۱ در بودجه آتی مرتفع گردد .

🔺در این جلسه که با حضور تمامی اعضای شورا برگزار شد سایرین نیز به بیان نظرات خود پرداختند و بطور کلی عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات ، اجرای پروژه های عمرانی بر اساس نیازهای شهر ، ارتقاء خدمات ، توسعه فضاهای سبز و زیرساختهای ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز و … از جمله مشخصات بودجه سال ۱۴۰۲ خواهد بود .

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد