?جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری هشتگرد ?جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری هشتگرد با حضور امیر منصور توده روستا سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سایر اعضا برگزار شد . ?در این جلسه نحوه مدیریت ، پیشرفت و نظارت بر پروژه های مشترک با بخش خصوصی نیز جزئیات و نحوه اجرای پروژه های سرمایه […]

?جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری هشتگرد

?جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری هشتگرد با حضور امیر منصور توده روستا سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سایر اعضا برگزار شد .

?در این جلسه نحوه مدیریت ، پیشرفت و نظارت بر پروژه های مشترک با بخش خصوصی نیز جزئیات و نحوه اجرای پروژه های سرمایه گذاری جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

✅توده روستا با اشاره به تأکید شهردار محترم مبنی بر شناسایی فرصتها و استفاده از ظرفیت تبلیغاتی برای معرفی آن را به سرمایه گذاران ، از تلاش برای تدوین برنامه راهبردی جذب سرمایه گذار خبر داد .

✅وی خواستار بررسی کارشناسانه موقعیت‌های مختلف در شهر و در صورت نیاز تغییر نوع کاربری اراضی شهرداری برای مشارکت با بخش خصوصی شد .

✅دعوت از سرمایه گذاران و گفتگو در خصوص ایجاد سامانه تولید برق با پنلهای خورشیدی و نیز راه اندازی کیف پول الکترونیکی برای استفاده در فروشگاه ها و بویژه تاکسی‌های شهری از جمله بخشهای این جلسه بوده است .