جلسه کمیته زیبا سازی شهرداری هشتگرد اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری هشتگرد با هدف فضاسازی و برنامه‌ریزی برای زیبا سازی شهر در ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۱ به ریاست امیر منصور توده روستا معاونت خدمات شهری در سالن جلسات آن معاونت برگزار گردید. توده روستا در این جلسه با اشاره به امکانات و تجهیزات […]

جلسه کمیته زیبا سازی شهرداری هشتگرد

اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری هشتگرد با هدف فضاسازی و برنامه‌ریزی برای زیبا سازی شهر در ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۱ به ریاست امیر منصور توده روستا معاونت خدمات شهری در سالن جلسات آن معاونت برگزار گردید.

توده روستا در این جلسه با اشاره به امکانات و تجهیزات موجود به مدیریت هزینه‌ها و استفاده از امکانات سال‌های قبل تاکید کرد .

وی گفت : کاهش هزینه ها با بهسازی و آماده سازی تجهیزات و امکانات سالیان گذشته از جمله مواردیست که نیاز است بصورت ویژه مد نظر قرار گیرد .

معاونت خدمات شهری هشتگرد به بهره‌برداری از ظرفیت کاروانسرای ینگی امام با همکاری اداره میراث فرهنگی اشاره کرد و از برگزاری جلسه مشترک با مسئولین آن اداره در خصوص ساماندهی کاروانسرا و بهره برداری موقت از آن در ایام عید سخن گفت .

توده روستا تشکیل دبیرخانه و صدور احکام اعضای کمیته استقبال از بهار را از جمله کارهای مقدماتی در زمینه تشکیل ستاد عنوان کرد و تمرکز خدمات در نقطه ای مشخص ، راه اندازی پارک سوار حاشیه اتوبان ، ساماندهی دستفروشان و اقدامات دیگر در زمینه زیباسازی محیطی را از جمله موارد مهم قابل پیگیری دانست .

وی به تدوین برنامه‌های نشاط اجتماعی با توجه به تقارن اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان با ایام حلول سال نو پرداخت و از طرح جهادی پاکسازی و نظافت محلات سخن گفت .

توده روستا افزود : در زمینه زیباسازی شهری تصمیم داریم تا طی فراخوانی از اساتید و صاحبنظران در این حوزه دعوت نموده تا طرح‌های خود را برای اجرا به شهرداری ارائه نمایند و ما نیز از طرح ها و ایده های هنرمندان در این زمینه استقبال می‌کنیم .

رنگ آمیزی جداول ، خط کشی معابر ، کاشت گل و گیاه ، زیبا سازی دیوارهای مشرف به معابر ، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر و … نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است .

@hashtgerdcity