?جلسه کمیسیون زیباسازی شهرداری هشتگرد با حضور سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورا و رئیس کمیسون ، معاونین شهردار و سایر اعضا برگزار شد . ?️آقای میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی هشتگرد : از پتانسیل کارشناسان شهرداری برای زیباسازی محیط شهری استفاده شود . ?️سید مهدی میرغفاری با تاکید بر حفظ بیت المال و افزایش […]

?جلسه کمیسیون زیباسازی شهرداری هشتگرد با حضور سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورا و رئیس کمیسون ، معاونین شهردار و سایر اعضا برگزار شد .

?️آقای میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی هشتگرد : از پتانسیل کارشناسان شهرداری برای زیباسازی محیط شهری استفاده شود .

?️سید مهدی میرغفاری با تاکید بر حفظ بیت المال و افزایش نظارتها ، خواستار کاهش هزینه ها و برنامه ریزی برای استفاده از امکانات و تجربیات موجود برای زیباسازی شهر شد .
وی گفت : تاکنون تلاشهای بسیاری برای ساخت المانها، نورپردازی ، رنگ آمیزی مبلمان شهری و دیوار نویسی های متعدد در شهر انجام گرفته و انتظار داریم با تغییر مدیریت کلان شهری شاهد طرح ها و ایده های جدید باشیم .

?️میر غفاری افزود : ساخت المانهای ویژه برای بزرگداشت یادو خاطره شهدا و ارزشهای دفاع مقدس می بایست سرلوحه فعالیتهای کمیسیون باشد و نیاز است تا برای معابری از قبیل خیابانهای رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان نمادهایی شکیل و با مفهوم طراحی و اجرا شود .

?️رئیس کمیسیون زیباسازی از ساخت و نصب المان سردار قاسم سلیمانی در آینده ای نزدیک سخن گفت : گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگمرد وظیفه ای همگانی است و بی شک علاوه بر زینت بخشی به شهر فرهنگی هشتگرد ، موجب ترغیب جوانان و نسلهای آینده به تحقیق و پیروی از سبک زندگی ایشان خواهد شد .

?️مهندس جلیل امینی معاونت خدمات شهری ، ضمن تقدیر از حمایت شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی و تشکر از زحمات شبانه روزی کلیه واحدهای حوزه معاونت خدمات شهری نسبت به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، بابت زیباسازی ورودی و خروجی های شهر ، راه اندازی آبنماهای سطح شهر ونورپردازی میادین و بلوارها از طریق واحد تاسیسات خبر داد.

?️امینی گفت : خوشبختانه با تلاش رئیس و کارکنان اداره سیما ، منظر و فضای سبز ، شاهد رنگ آمیزی مبلمان پارکی ، کاشت گل و گیاه در پیاده روهای اطراف بلوار امام(ره) می باشیم و با مشارکت کسبه محترم این فضاهای سبز احیا گردیده است و به امید خدا نسبت به حفظ و نگهداری وضع موجود فضای سبز شهر اقدام و افزایش سرانه فضای سبزی از برنامه های مدیریت شهری خواهد بود .

?️ معاونت خدمات شهری پیشنهاد ایجاد واحد زیبا سازی را اعلام نمودند که مورد استقبال و موافقت اعضا کمیسیون واقع گردید که در صورت تایید شهردار محترم اجرایی خواهد شد .

?مهندس محرابی معاونت شهرسازی و عمرانی ، با اشاره به در نظر گرفتن ردیف مجزایی در بودجه سال ۹۹ برای زیبا سازی شهر ، توجه به ساماندهی و زیباسازی بلوار خبرنگار را یکی از موارد مهم در سال جاری دانست .

?محرابی گفت : در اجرای پروژه های عمرانی سال ۹۹ علاوه بر رعایت نکات فنی ، زیبایی بصری شهر نیز لحاظ خواهد شد و امیدواریم هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ را با وجود بوستانهای متعدد و معابر عریض بعنوان یکی از زیباترین و پرنشاط ترین شهرهای استان تبدیل نمائیم .

▪️مهندس آلیانی رئیس اداره سیما ، منظر و فضای سبز با تقدیر از توجه ویژه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر از استمرار جلسات کمیسیون زیباسازی ، دعوت از صاحب نظران و نیز بهره گیری از نظریات اساتید ، دانشجویان و نخبگان در زیباسازی محیط شهری و تدارک برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در سالجاری خبر داد .

?در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان طرح ها و نظرات خود پرداختند و مقرر شد تا رنگ آمیزی مبلمان شهری و دیوار نویسی ها با همکاری تمامی اعضای عضو کمیسیون در روزهای آتی با سرعت بیشتری انجام گردد .