✅برنامه های متعدد کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد در ایام پیش رو ?جلسه کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد با حضور رئیس کمیسیون و سایر اعضاء در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ٩ دی برگزار شد . ?حسین جوادان رئیس کمیسیون فرهنگی با تقدیر از برنامه های مختلف اجرا شده در هفته […]

✅برنامه های متعدد کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد در ایام پیش رو

?جلسه کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد با حضور رئیس کمیسیون و سایر اعضاء در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ٩ دی برگزار شد .

?حسین جوادان رئیس کمیسیون فرهنگی با تقدیر از برنامه های مختلف اجرا شده در هفته دفاع مقدس واربعین حسینی خواستار برنامه ریزی منسجم برای بزرگداشت روز فرهنگی هشتگرد شد و گفت : ۱۷ آذر که به عنوان روز فرهنگی هشتگرد انتخاب گردیده می تواند فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی منطقه باشد .

?جوادان افزود : خوشبختانه بنای کاروانسرای ینگی امام در حال مرمت است و امیدواریم مرمت این بنای تاریخی تا پایان آبانماه به مرحله ای مطلوب برسد و بتوانیم شاهد اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این فضای باستانی باشیم .

?وی در ادامه از راه اندازی کاروان مهربانی در محلات شهر خبر داد و افزود : با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه , کاروان مهربانی با حضور مشاورین و پزشکان و با پشتیبانی مدیریت شهری به محلات مختلف سرکشی و خدمات درمانی و مشاوره رایگان به خانواده ها خواهند داد .

?رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آغاز طرح جمع آوری و مستند سازی آثار شهدای گرانقدر شهر خبر داد و افزود : این طرح به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و جمع آوری آثار شهدای شهر با همکاری ادارات مربوطه و نشر در مناسبات مختلف و فضای مجازی اجرا خواهد شد .

?مهندس آلیانی معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز با اشاره به محدودیتهای ایجاد شده در اثر بیماری کرونا ، از پیش بینی و تدوین برنامه های لازم برای استفاده بهینه از فضاهای ورزشی شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبرداد .

?آلیانی گفت : با توجه به وجود فضاهای مسقف و روباز متعدد در شهر که در سنوات گذشته توسط شهرداری ایجاد شده و اکنون با توجه به دستورالعملهای صادره بلااستفاده مانده اند ، با مشورت هیئت های مختلف ورزشی در نظر داریم تا با بهسازی فضاهای مذکور ، زمینه را را برای اجرای ورزشهای کم برخورد از جمله اسکواش و تنیس فراهم کنیم که موضوع بصورت کارشناسی و با در نظر گرفتن نظریه کارشناسان بهداشت در دست بررسی است .

?راه اندازی خانه کودک و غرفه صنایع دستی در فروشگاه های زنجیره ای شهر و انتشار فراخوان جهت استفاده از طرح های فرهیختگان و صاحبنظران برای ساخت المان میادین از جمله مصوبات این جلسه بوده است .