مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد : تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی از جمله مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است . جلسه کمیسیون فنی و عمرانی با حضور مهندس مؤیدی رئیس شورا و رئیس کمیسیون عمران شورا ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس کمالی معاونت شهرسازی و عمرانی ، مسئول عمران و […]

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد : تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی از جمله مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است .

جلسه کمیسیون فنی و عمرانی با حضور مهندس مؤیدی رئیس شورا و رئیس کمیسیون عمران شورا ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس کمالی معاونت شهرسازی و عمرانی ، مسئول عمران و مسئول قراردادهای شهرداری تشکیل شد .

مهندس مؤیدی در این جلسه بر رعایت دقیق نکات فنی و ایمنی در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد .

وی گفت : اجرای نکات فنی می تواند موجب کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی کارهای عمرانی باشد و بصورت ویژه بر نظارت دقیق بر لکه گیری و پروژه روکش آسفالت معابر تاکید نمود و بر زیرسازی آسفالت به ویژه در مبادی ورودی و خروجی و معابر اصلی اشاره نمود .

وی خواستار تشکیل کمیته ای جهت بررسی درخواست های دستگاه های خدمات رسان در زمینه حفاری و تخریب آسفالت معابر شد .

مؤیدی افزود : همچنان مشاهده می گردد که دستگاه های خدمات رسان برای عملیات توسعه شبکه و یا رفع حوادث اقدام به حفاری در معابر اصلی و معابری که شهرداری با هزینه های بالا نسبت به آسفالت آنها نموده است می نمایند که علاوه بر تضییع بیت المال موجب آسیب به معابر و خودروهای عبوری می گردد .

مؤیدی در ادامه بر تکمیل پروژه های عمرانی در ماه پایانی سال و به صورت ویژه ساماندهی مبادی ورودی خروجی شهر تاکید نمود .

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایت های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد امورات و اجرای پروژه های عمرانی از پیشنهادات منطقی و عملیاتی در بودجه سال آینده خبر داد .

وی گفت : تهیه مشخصات فنی برای انجام تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکاران در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ می تواند موجب برنامه ریزی بهتر برای اجرای پروژه‌ها باشد لذا حوزه عمرانی شهرداری می بایست در ایام باقی مانده سال ضمن تکمیل پروژه های سال جاری نسبت به تهیه مشخصات فنی طرح های سال آینده اقدام کند .

شهردار هشتگرد به پیشنهاد توسعه شبکه معابر و ایجاد معابر جدید طبق طرح تفصیلی ، تملک املاک و تعریض معابر و اجرای پروژه های زیرساختی در بودجه سال آینده اشاره کرد .