مراسم تودیع «مهدی مهرور» و معارفه «محمدرضا البرزی» فرماندار جدید شهرستان ساوجبلاغ روز دوشنبه با حضور مرتضی ولی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز برگزار شد. معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات فرماندار پیشین شهرستان ساوجبلاغ، گفت: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و همه ما باید تلاش […]

مراسم تودیع «مهدی مهرور» و معارفه «محمدرضا البرزی» فرماندار جدید شهرستان ساوجبلاغ روز دوشنبه با حضور مرتضی ولی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات فرماندار پیشین شهرستان ساوجبلاغ، گفت: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و همه ما باید تلاش کنیم تا این بار امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.
مرتضی ولی پور افزود: فرماندار مجری سیاست های دولت است و مردم از خادمان نظام، امنیت، عدالت و رفاه می‌خواهند و باید کارگزاران نظام خدمت بی منت به مردم داشته باشند.
وی با بیان اینکه فرماندار جدید شهرستان ساوجبلاغ باید در انتخاب افراد و مدیران خود نهایت دقت را داشته باشد، بیان داشت: جوان گرایی و استفاده از نیروهای نخبه، مومن و کارآمد باید در دستور کار فرماندار جدید بوده و از همه ظرفیت های استانی استفاده نماید.
ولی پور تاکید کرد: باید با تعامل همه جانبه و سازنده و هم افزایی بین نیروهای انقلاب، اعضا شورای تامین، ائمه جمعه و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم را ایجاد کند.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در این آیین اظهار داشت: فرصت خدمت در نظام فرصتی بی بدیل است، ما بهترین مردم را داریم چرا که علیرغم تمام ناملایمات تا به امروز صبورانه به پای انقلاب ایستاده اند، پس باید فرصت را قدر دانسته به آنها خدمت نمود.
حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری از فرماندار جدید شهرستان ساوجبلاغ خواست از همه ظرفیت‌های موجود استفاده نموده و به خوبی از نیروهای انقلابی و متعهد در امور مختلف استفاده کند تا علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم و شاهد خدمتی ماندگار برای انقلاب و مردم منطقه باشیم.
امام جمعه شهر جدید مهستان نیز با تاکید براینکه مدیران شهرستان ساوجبلاغ باید مردم دار و بین مردم باشند، گفت: مسوولانی باید به کار گرفته شوند که به دنبال حل مشکلات مردم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری افزود: مدیران این دوره باید به تاسی از رییس جمهور در میان مردم حضور داشته باشند و مشکلات آنها را حل نمایند.
فرماندار ساوجبلاغ نیز در این آیین خود را نماینده دولت، خادم ملت و سرباز ولایت معرفی کرد و گفت: استراتژی ما در شهرستان ساوجبلاغ به تاسی از دولت کار و کرامت، توسعه همه جانبه، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در جهت تکمیل پروژه‌های ناتمام و تسریع در پروژه‌های عمرانی خواهد بود.
محمدرضا البرزی اظهار داشت: در حوزه صنعت و اقتصاد حرکت های جهشی را در روزهای آتی آغاز خواهیم کرد تا اقتصاد منطقه را شکوفا کرده و حرکت از وضع موجود به سمت نقطه مطلوب را در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی گفت: با کمک رسانه اهداف دولت را یکی پس از دیگری محقق خواهیم نمود و با برنامه ریزی صحیح و شناسایی، نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل و برای تغییر وضع موجود از ثانیه‌ها استفاده خواهیم نمود.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: در تلاش خواهیم بود با کمک جهاد کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین، افزایش بازدهی در مقیاس هکتار داشته باشیم.(ایرنا)
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.