✅حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در جشن مبعث در مسجد شهرک بعثت در این مراسم که با حضور دکتر حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و شهروندان هشتگردی برگزار گردید هیئت امنای مسجد گزارشی از روند احداث آن و نیازها ارائه نمودند . مهندس موُیدی رئیس کمیسیون […]

✅حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در جشن مبعث در مسجد شهرک بعثت

در این مراسم که با حضور دکتر حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و شهروندان هشتگردی برگزار گردید هیئت امنای مسجد گزارشی از روند احداث آن و نیازها ارائه نمودند .

مهندس موُیدی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مدیریت شهری به بیان بخشی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای توانمند سازی و کمک به مساجد شهر پرداخت .

وی گفت : توانمندسازی مساجد با ایجاد مراکز تجاری در محوطه موجود می‌تواند موجب خودکفایی مساجد گردد و مدیریت شهری نیز در این موضوع همکاری خواهد نمود .

وی مجموعه فرهنگی در حال احداث شهرک بعثت را اقدامی ارزشمند دانست که با تکمیل آن بخشی از نیازهای شهر در زمینه‌های فرهنگی تامین خواهد شد و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در حد توان در ساخت آن مشارکت خواهد نمود .

موُیدی افزود : مدیریت شهری در سنوات قبل در احداث این بنای مقدس مشارکت داشته است و آمادگی دارد تا برای ادامه کار نیز ماشین آلات عمرانی خود را برای تسریع در کار در اختیار هیئت امنا قرار دهد.