✅در بازدید اعضای کمیته حفظ اموال شهرداری هشتگرد مطرح شد : مستندسازی اموال و رصد دوره ای سرمایه های شهرداری راهکاری برای حفظ بیت المال ?جلسه هفتگی کمیته حفظ اموال و املاک شهرداری به ریاست امیر منصور توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری و با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار و […]

✅در بازدید اعضای کمیته حفظ اموال شهرداری هشتگرد مطرح شد : مستندسازی اموال و رصد دوره ای سرمایه های شهرداری راهکاری برای حفظ بیت المال

?جلسه هفتگی کمیته حفظ اموال و املاک شهرداری به ریاست امیر منصور توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری و با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار و اعضای کمیته از بخشی از اماکن و تجهیزات شهرداری بازدید کردند .

?سید مهدی میر غفاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در کمیته حفظ اموال با تشکر از اقدامات کمیته در تهیه لیست اموال و املاک و برنامه ریزی برای حفظ و استفاده بهینه از آنها , خواستار مستند سازی و تهیه شناسنامه برای بخشی از اموال شهرداری شد .

?میرغفاری گفت : اموال در حال استفاده , ماشین آلات , تجهیزات , اماکن فرهنگی و ورزشی و غرفه های تجاری شهرداری در نقاط مختلف شهر و ….طی ماههای اخیر لیست برداری و در دفاتر مربوطه ثبت شده اند و این رویه بصورت مستمر و با نظارت کمیته حفظ اموال ادامه خواهد یافت .

?وی بر مستند سازی و تهیه تصاویر و فیلم از اموال و املاک شهرداری تاکید و آنرا یکی از الزامات در زمان تحویل به پرسنل و پیمانکاران دانست .

?امیر منصور توده روستا معاون توسعه مدیریت شهرداری هشتگرد گفت : با تاکید مهندس یگانه شهردار هشتگرد و پیشنهاد ایشان کمیته مذکور تشکیل و اعضای کمیته برای استفاده بهینه از سرمایه های منقول و غیر منقول شهرداری تصمیم گیری خواهند نمود .

?توده روستا افزود : از تصمیمات این کمیته استحصال آهن الات و اقلام ضایعاتی و فروش آنها بوده که با نظارت کارشناسان شهرداری, تمامی اقلام قابل استفاده تفکیک و در محل مشخصی نگهداری خواهند شد .

?وی گفت : در مواقع لازم و با تشخیص کمیته , از کارشناسان زبده برای کنترل تجهیزات و بخصوص تاسیسات و امکانات تحویلی به بخش خصوصی استفاده خواهد شد و تمامی توان برای حفظ حقوق شهرداری و ممانعت از حیف و میل بیت المال بکار گرفته خواهد شد .

?اعضای کمیته در پایان از تعدادی از باشگاه های ورزشی و فرهنگسرای یاس واقع در بلوار شهیدان حبیب زاده بازدید و اموال تحویلی به پیمانکاران مربوطه بررسی و کنترل گردید .