‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/DMYXF7tEHg8Vlw/8667207.jpg) ?دستور تسریع در اجرای پروژه های عمرانی هشتگرد ?جلسه کمیته عمرانی شهرداری هشتگرد با حضور مهندس یگانه ، آقای علی جوادی رییس شورای اسلامی شهر و سایر اعضا در دفتر شهردار هشتگرد برگزار شد . ✅مهندس یگانه در ابتدای جلسه با اشاره بر لزوم تهیه بانک اطلاعات املاک شهرداری ، بر تهیه مستندات […]

‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/DMYXF7tEHg8Vlw/8667207.jpg) ?دستور تسریع در اجرای پروژه های عمرانی هشتگرد

?جلسه کمیته عمرانی شهرداری هشتگرد با حضور مهندس یگانه ، آقای علی جوادی رییس شورای اسلامی شهر و سایر اعضا در دفتر شهردار هشتگرد برگزار شد .

✅مهندس یگانه در ابتدای جلسه با اشاره بر لزوم تهیه بانک اطلاعات املاک شهرداری ، بر تهیه مستندات و انجام اقدامات قانونی برای حفظ بیت المال تاکید کرد .

✅یگانه گفت : خوشبختانه شهرداری هشتگرد در جای جای شهر دارای املاک متعدد است اما متاسفانه علیرغم تلاشهای صورت گرفته ، همچنان بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از این دارائی ها وجود ندارد .

✅وی افزود : املاک شهرداری بعنوان سرمایه این سازمان بوده و نیاز است تا ضمن حفظ اراضی مستعد ، برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه از آنها صورت پذیرد .

✅شهردار هشتگرد در ادامه به روند پیشرفت پروژه های عمرانی پرداخت و افزایش ساعات کاری ماشین آلات عمرانی و بویژه تسریع در اجرای شبکه معابر شهرک کوثر را از اولویت کارها دانست .

?️علی جوادی رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمرانی با تقدیر از اجرای برنامه های عمرانی ، به اولویت بندی کارها و بویژه آسفالت و لکه گیری معابر اشاره کرد .

?️جوادی با اظهار امیدواری از روند انجام امورات شهرداری ، خواستار توجه به نواقص و مشکلات شهر و نیز عدالت محوری در اجرای طرح های عمرانی شد .

?️وی تملک املاک و تعریض معابر را از برنامه های عام المنفه ای خواند که نیاز است تا با پیگیری و نشست‌های مستمر با مالکین با اخذ رضایت از واگذار کنندگان اجرا گردد .

?در ادامه اعضای جلسه که متشکل از معاونین ، مسؤلین واحدها و ناظرین پروژه های عمرانی بوده ضمن ارایه گزارش پیشرفت ، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.