بسم الله الرحمن الرحیم دهه مبارک فجر ،‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی نوین از تاریخ ایران اسلامی را گشوده و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. ۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت […]

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر ،‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی نوین از تاریخ ایران اسلامی را گشوده و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۳ ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به این نقطه از افتخار را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب کرده است‌.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهر هشتگرد تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمایم.

 

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد