دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با امام جمعه ساوجبلاغ مهندس کاشف نایب رئیس شورا ، مهندس فلاحتکار ، مهندس فیروز زارع و مهندس موُیدی از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر امام جمعه معزز شهرستان ساوجبلاغ با وی دیدار و گفتگو کردند . اعضای شورا در این دیدار با تبریک سال نو […]

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با امام جمعه ساوجبلاغ

مهندس کاشف نایب رئیس شورا ، مهندس فلاحتکار ، مهندس فیروز زارع و مهندس موُیدی از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر امام جمعه معزز شهرستان ساوجبلاغ با وی دیدار و گفتگو کردند .

اعضای شورا در این دیدار با تبریک سال نو به گزارش اقدامات مدیریت شهری و تشریح برنامه ریزی مدون برای اجرای پروژه های عمرانی و پیشرفت و آبادانی شهر پرداختند .

مهندس کاشف رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر با تقدیر از رویکرد امام جمعه محترم در توجه به جوانان ، از برنامه های مختلف ورزشی در رده‌های متعدد سنی و برای اقشار مختلف سخن گفت .

کاشف بیان کرد : مدیریت شهری هشتگرد از امکانات و پتانسیل‌ها از قبیل باشگاه های ورزشی ، اماکن فرهنگی و بوستان های سطح شهر برای پیشبرد اهداف ورزشی و پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان استفاده خواهد نمود و از امام جمعه محترم درخواست نمود تا در جهت پیشبرد این اهداف یاریگر شهرداری و شورا باشد .

مهندس فلاحتکار عضو شورا و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز با اشاره به مشکلات و معضلات ترافیکی سطح شهر و به ویژه ترافیک سنگین بلوار امام(ره) در بعضی از ساعات شبانه روز به بیان پیشنهادات شهرداری و شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات پرداخت .

وی افزود : ایجاد پارکینگ های طبقاتی و پارکینگ عمومی ، جانمایی و جابجایی ایستگاه های تاکسی و اصلاحات هندسی میادین از جمله پیشنهادات شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ می باشد که امیدواریم با اجرای این برنامه ها مشکلات ترافیکی سطح شهر رفع گردد .

مهندس موُیدی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز به پیشنهاد پروژه‌های بزرگ و زیرساختی برای سال جاری اشاره کرد.

وی گفت : انتظار می رود با برنامه ریزی صورت گرفته ، ضمن ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر بتوانیم با اجرای پروژه‌های متعدد در محلات مختلف که بر اساس عدالت محوری اولویت بندی شده اند در جهت عمران و آبادانی شهر گام‌های اساسی و شایسته ای برداریم .

مهندس فیروز زارع عضو شورا و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز از برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان شهرداری و بررسی همه جانبه نواقص و نیازهای شهر در تدوین بودجه منطقی و عملگرا سخن گفت .

وی بیان کرد : علاوه بر در نظر گرفتن هزینه های جاری برای نگهداری شهر ، هزینه های عمرانی و همچنین بودجه مناسبی برای موضوعات فرهنگی در نظر گرفته شده است که با حمایت امام جمعه محترم و با محوریت ستاد نماز جمعه برنامه های فرهنگی و ورزشی برای اقشار جامعه و مناسبات مختلف اجرا خواهد شد .

شورای ششم هشتگرد توانسته است پس از گذشت ۹ ماه از شروع به کار با تعامل با سایر ادارات و بهره‌گیری از ظرفیت کارکنان شهرداری خدمات مناسب و بهینه ای را برای شهر به ثمر برساند و انتظار می‌رود کمیسیون های شورای اسلامی شهر که از روز اول شروع به کار با قدرت و جدیت پیگیر موضوعات تخصصی مربوط به خود بوده اند بتوانند نتیجه‌ای مطلوب را به شهروندان ارائه نمایند .

با حضور امام جمعه پر تلاش شهرستان که در زمینه های مختلف حامی و راهنمای مسئولین بوده است بسیاری از اقدامات و تلاش های مدیریت شهری به صورت جدی و مستمر پیگیری و نتایج خوبی از آن حاصل گردیده است که امیدواریم این رویه مستدام باشد .