دیدار دست اندرکاران برگزاری مراسم روز فرهنگی شهر هشتگرد با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ 🔺 در آستانه فرا رسیدن هفدهم آذر ماه روز فرهنگی شهر هشتگرد، دست اندرکاران برگزاری همایش و مراسمات این روز با حضور در دفتر دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با وی دیدار و گفتگو کردند. 🔺در این جلسه مهندس کاشف عضو شورای […]

دیدار دست اندرکاران برگزاری مراسم روز فرهنگی شهر هشتگرد با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

🔺 در آستانه فرا رسیدن هفدهم آذر ماه روز فرهنگی شهر هشتگرد، دست اندرکاران برگزاری همایش و مراسمات این روز با حضور در دفتر دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با وی دیدار و گفتگو کردند.

🔺در این جلسه مهندس کاشف عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو ارائه کرد .

🔺وی گفت : برنامه‌های تدوین شده در کمیسیون فرهنگی برای بزرگداشت این ایام در دو قالب کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شده و امیدواریم با حمایت های جنابعالی و سایر مسئولین بتوانیم این برنامه ها را اجرا نمائیم .

🔺وی افزود : از ظرفیت تمامی اقشار جامعه اعم از هنرمندان ، اساتید دانشگاه ، نخبگان ، صاحبنظران و فعالان فرهنگی برای مشارکت در این برنامه ها استفاده شده است .

🔺دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این دیدار با تقدیر از عوامل و دست اندرکاران این همایش گفت: استقرار قرارگاه فرهنگی در شهرستان سبب گردیده تا بسیاری از برنامه های ادارات شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی تسریع گردد و انتظار می‌رود تا روز فرهنگی هشتگرد نیز با مشارکت تمامی دستگاه‌های متولی به نحو احسن برگزار گردد .

🔺وی بر بهره گیری از ظرفیت تمامی اقشار تاکید کرد و به ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی بویژه برای جوانان و نوجوانان و همچنین برنامه های خانواده محور تاکید نمود .

🗒۱۲ آذر ماه۱۴۰۱