?دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی هشتگرد با دادستان شهرستان ساوجبلاغ ✅علی جوادی رییس شورای اسلامی هشتگرد ضمن قدردانی از همکاری دادستان محترم در رسیدگی به مشکلات و تعامل با مدیریت شهری از تصمیم جدی برای ساماندهی وانت بارهای سیار سخن گفت . ✅جوادی با بیان معضلات ایجاد شده و بخصوص ایجاد ترافیک و احتمال […]

?دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی هشتگرد با دادستان شهرستان ساوجبلاغ

✅علی جوادی رییس شورای اسلامی هشتگرد ضمن قدردانی از همکاری دادستان محترم در رسیدگی به مشکلات و تعامل با مدیریت شهری از تصمیم جدی برای ساماندهی وانت بارهای سیار سخن گفت .

✅جوادی با بیان معضلات ایجاد شده و بخصوص ایجاد ترافیک و احتمال تصادفات در خیابان اصلی و مبادی ورودی و خروجی ، حفظ امنیت شهروندان را اولویت امور شورا و شهرداری است.
✅وی افزود : نیاز است تا با توجه به تردد زیاد خودروها در مسیرهای مذکور ، برای تسهیل در ترافیک کلیه نهاد های مربوطه همکاری نمایند و مدیریت شهری نیز آماده تعامل می باشد .

✅مهندس جواد اسحاقی عضو شورا جمع آوری و هدایت وانت بارها را به محلی مناسب که دسترسی شهروندان نیز برای خرید مایحتاجشان آسان باشد راه حل معضل دانست و بیان کرد : با توجه به بررسی و کارشناسی های صورت گرفته با در نظر گرفت امکانات موجود و در راستای همکاری با فروشندگان سیار ساکن هشتگرد فضایب جهت ساماندهی آنان در نظر گرفته شده و محل مذکور از ظرفیت استقرار مناسبی برخوردار است .

✅ماشاالله قدیمی عضو شورا به مسائلی همچون حل مشکلات مردم در تعاونی خبازان واقع در شهرک کوثر اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنانش رسیدگی به معظلات اجتماعی در بوستان ها را با توجه به حضور مداوم شهروندان از دیگر دغدغه ها داست که می‌بایست با کمک و همدلی مسئولین مرتفع گردد .

✅علی شجری پور رییس کمیسیون فرهنگی از مشکلات و معضلات فرهنگی سخن گفت و افزود : کمیسیون فرهنگی شورا برنامه های متعددی را در زمینه بهره برداری از اماکن مربوطه ، تعامل با دستگاههای فرهنگی ، توسعه زیرساخت‌ها ، مشارکت در برنامه های شهرستانی ، ترویج فرهنگ قرآنی و توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت دارد و حقوق شهروندی که کاهش دهنده بسیاری از مشکلات امروزی جامعه است بصورت جدی پیگیری و برای ارتقاء آن تلاش خواهد شد .

✅حسین جوادان وکیل دادگستری و رئیس کمیسیون حقوقی شورا نیز با اشاره به معضل حضور متکدیان در برخی نقاط شهر خصوصاً چهارراه مصلی، مقابله با این پدیده اجتماعی را ضروری دانست.

✅جوادان گفت : حضور متکدیان زیبنده مرکز شهر هشتگرد نبوده و علارغم تلاشهای گسترده در جمع آوری آنها ، همچنان شاهد حضورشان در معابر پرتردد شهر می باشیم و نیاز است تا دادستان محترم با صدور دستورات لازم یاریگر مدیریت شهری در رفع این معضل اجتماعی باشد .

✅رسول انصاری دیگر عضو شورا نیز به مسائل موجود در آرامستان ها اشاره کرد و به لزوم ساماندهی و نحوه مراجعه خانواده های متوفیات پرداخت .

✅انصاری مسأله تدفین متوفیات بیماری کرونا را از جمله مسایل مهمی دانست که نیاز است تا با همکاری دادستان محترم در چهارچوب قانونی و شرعی انجام گردد .

✅دهقانیان دادستان شهرستان ساوجبلاغ با ابراز امیدواری و تقدیر از دغدغه کندی و پیگیری شورای اسلامی هشتگرد برای رفع معضلات ، بر همدلی و تعامل تاکید نموده و ضمن اعلام آمادگی جهت ساماندهی وانت بارهای سیار ، خواستار برگزاری جلسات مشترک برای بررسی و مرتفع ساختن مشکلات شد .