?دیدار شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی هشتگرد با رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ ?در این دیدار موضوعات مختلف از جمله مشکلات اجتماعی بحث و مقرر شد تا با همفکری و هم اندیشی و برنامه ریزی ، راهکارهای رفع مسائل پیشنهاد و بررسی گردید . ?مهندس یگانه تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم را در تمامی […]

?دیدار شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی هشتگرد با رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ

?در این دیدار موضوعات مختلف از جمله مشکلات اجتماعی بحث و مقرر شد تا با همفکری و هم اندیشی و برنامه ریزی ، راهکارهای رفع مسائل پیشنهاد و بررسی گردید .

?مهندس یگانه تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم را در تمامی زمینه ها موثر دانست و از آمادگی شهرداری برای همکاری با دستگاه قضا برای کاهش جرایم سخن گفت .

?سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورا نیز با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دستگاه قضا ، از رضایتمندی شهروندان خبر داد و افزود : رویکرد دستگاه قضا و همکاری و تعامل با دستگاههای شهرستان ستودنی است .

?رئیس دادگستری با تبریک انتخاب مهندس یگانه ، وی را فردی با تجربه و کاردان دانست که در جای جای شهرستانهای ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد اقدامات بزرگی در جهت عمران و آبادانی انجام داده و حسن انتخاب شورای هشتگرد را نوید بخش آینده ای روشن دانست .