دیدار فرماندار ساوجبلاغ با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد در راستای هم افزایی برای ارتقاء خدمات به شهروندان ، تکمیل پروژه های شهری و تسریع امور ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد میزبان دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بودند . دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه گفت : شوراهای […]

دیدار فرماندار ساوجبلاغ با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد

در راستای هم افزایی برای ارتقاء خدمات به شهروندان ، تکمیل پروژه های شهری و تسریع امور ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد میزبان دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بودند .

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه گفت : شوراهای اسلامی شهرها، پارلمانی محلی هستند که تک تک اعضای شورا در قبال مسائل متعدد حوزه انتخابیه خود مسئولیت دارند ، تاکیدم بر این است که شوراهای اسلامی ضمن همدلی و همکاری، همواره از وحدت میان خودشان حفاظت کرده و از اختلافات دوری کنند.

وی افزود : ما از هیچ کوششی برای حل مشکلات در شهرستان ساوجبلاغ دریغ نکرده و باید تلاش کنیم تا شهر هشتگرد نیز رشد و توسعه خود را در جایگاهی فراتر داشته باشد.

البرزی گفت : شوراهای اسلامی باید برنامه ای با چشم انداز ده ساله برای شهر تدوین نموده و همه با هم اُمید به آینده و زمینه رضایتمندی از نظام و دولت را برای مردم فراهم نماییم .

مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد با تشکر از زحمات و پیگیری های فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، از حسن اعتماد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمود و رضایتمندی شهروندان را حاصل زحمات تمامی اعضای شورا ، معاونین شهردار ، مسئولین واحدها و کارگران زحمت کش دانست که به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات شهر تلاش می نمایند .

وی گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام پیش رو ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به آماده سازی شهر شامل : رفت و روب و جمع آوری زباله ، شیفت بندی واحدهای خدماتی ، زیباسازی و فضاسازی محیط شهری ، نصب المان های نوروزی ، آماده باش آتش نشانی و امداد و نجات ، آماده سازی بوستان ها نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و … برای خدمات دهی به مسافران و همچنین تعامل و مشارکت با سایر دستگاههای مرتبط در استقبال از نوروز اشاره کرد .

وی در بخش دیگر راه اندازی اولین گرمخانه در این شهر را حاصل تدابیر فرماندار محترم و حمایت اعضای پارلمان شهری دانست که این گرمخانه در فصل زمستان مأمنی برای پناه دادن به بی خانمانان و در راه ماندگان تبدیل گردیده است .

رئیسی در ادامه به تلاش شهرداری برای ارتقا فرهنگ شهروندی و توجه به مناسبات پرداخت که در روزهای پیش رو به ویژه عید نیمه شعبان شاهد برگزاری برنامه ای در خور شأن مردم این شهر با محوریت امام جمعه معزز خواهیم بود .

مهندس علیرضا مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با خیر مقدم به فرماندار شهرستان به بیان بخشی از برنامه های مدیریت شهری پرداخت .

وی موادی همچون تکمیل پروژه پل راه آهن هشتگرد ، سازماندهی وضعیت متروی کرج به شهر جدید مهستان برای استفاده شهروندان هشتگرد و سایر شهرهای شهرستان و تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی را از جمله دغدغه های پارلمان شهری عنوان کرد .

سرکار خانم صالحی عضو دیگر شورای اسلامی شهر احیای کارخانه دخانیات ، توجه به اشتغال بانوان ، ساماندهی پسماند و زباله های شهرها و روستاهای شهرستان و بهره برداری از توان گروه های خیر برای تامین امکانات بهداشتی و درمانی را از مواردی برشمرد که با حمایت مسؤلین مرتفع خواهد شد .

مهندس کاشف عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد به تنظیم و کنترل بازار در شب عید ، برگزاری نمایشگاه بهاره ، ایجاد فضایی برای فروش محصولات صنایع خرد ، سوغات محلی و حمایت از کارگاههای کوچک تاکید کرد و از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با متولیان آن در راستای کمک به معیشت مردم و عدالت محوری در توزیع خدمات خبر داد.

مهندس محسن فیروززارع عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد در این جلسه به نیاز شهروندان به شعب بانک در شهرک ینگی امام و شهرک وحدت ، بازگشایی خروجی شهرک ینگی امام از مسیر اتوبان به سمت قزوین ، بهره برداری از کاروانسرای ، جابجایی تیرهای برق مزاحم برای بهسازی و تعریض معابر اشاره کرد .

وی ارائه خدمات به شهروندان و عمران و آبادانی شهر را حاصل همدلی اعضای شورا و مشارکت شهروندان دانست که این رویه با حمایت مسئولان می تواند در سالیان آتی تقویت و منتج به رفع نواقص گردد .

مهندس افشاری عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد به مشکل صدور مجوز برای زمین های قولنامه ای ، تعاملات ادارات با شورای اسلامی شهر هشتگرد ، تامین روشنایی خیابان شهید فخری زاده اشاره کرد و استقرار شعب بانکی در محلات کمتر برخوردار را نیازمند همراهی دستگاه حاکمیتی دانست .

مهندس فلاحتکار نایب رئیس شورای اسلامی شهر به پیگیری برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی ، اجرای شبکه فاضلاب شهری ، تصفیه خانه و مشکلات ترافیکی پرداخت که ورود نماینده عالی دولت در شهرستان برای رفع این مشکلات خواسته مدیریت شهری است .

وی گفت : صدور مجوز برای صنوف و بویژه داروخانه ها موجب ترافیک سنگین در معابر اصلی شده که رفع آن نیازمند تعامل با دستگاههای ذیربط و پیگیری فرماندار محترم می باشد .

@hashtgerdcity