دیدار مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد با مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افشاری در این دیدار بر رفع مشکلات و نواقص موجود در شهر هشتگرد تاکید کرد . وی گفت : یکی از موضوعات مهم و مشترک مدیریت شهری هشتگرد و شرکت توزیع برق استان البرز موضوع جابجایی تیرهای برق […]

دیدار مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد با مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز

افشاری در این دیدار بر رفع مشکلات و نواقص موجود در شهر هشتگرد تاکید کرد .

وی گفت : یکی از موضوعات مهم و مشترک مدیریت شهری هشتگرد و شرکت توزیع برق استان البرز موضوع جابجایی تیرهای برق مزاحم از معابر شهری است که متاسفانه این پروژه علیرغم همکاری تمام و کمال شهرداری از طرف شرکت مذکور مغفول مانده و به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی افزود : در تفاهم‌نامه‌ای فی مابین مقرر گردیده بود تا پس از تامین اعتبار از سوی شهرداری هشتگرد ، جابجایی تیرهای برق مزاحم سطح شهر در قالب ۲۶ طرح انجام گردد که تعداد محدودی از آن انجام پذیرفته است و با توجه به اینکه بخشی از معابر شهری هشتگرد در بافت قدیمی و فرسوده قرار گرفته و شهرداری تصمیم دارد تا در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال نسبت به تملک و تعریض این معابر اقدام نماید لذا جابجایی تیرهای برق مزاحم یکی از الزامات در این پروژه خواهد بود و انتظار می‌رود مسئولین شرکت مذکور در این زمینه همکاری نمایند .

رئیس شورا بیان کرد : طرح بازآفرینی بافت فرسوده که شامل تعریض معابر ، توسعه زیرساخت های شهری و توانمندسازی محلات است نیاز به همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های ذی ربط دارد و شهرداری به عنوان متولی امر پیگیر موضوع خواهد بود.

افشاری در بخش دیگری به موضوع خاموشی برخی معابر شهری پرداخت و گفت :خاموشی فاز شب در برخی از معابر شهری موجب گردیده است تا ناامنی در این محلات مشاهده شده و شهروندان نیز با مراجعات مکرر به شورای اسلامی شهر درخواست پیگیری و رفع مشکل را دارند و ایمن سازی محلات ، کاهش سرقت منازل و خودروها ، کاهش تصادفات و ایجاد آرامش برای شهروندان را از جمله نتایج رفع خاموشیها دانست .

در ادامه این جلسه که با حضور قره حسنلو رئیس شورای استان البرز برگزار شد سایر موارد و مشکلات شهری از جمله روشنایی پارکها ، همکاری در زمینه کاهش مصرف برق در ایام تابستان ونیز برگزاری جلسه مشترک با حضور کارشناسان شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق مطرح شد .