دیدار مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ مهندس یعقوبی در این دیدار با تبریک عید نوروز و سال جدید ، از آمادگی شهرداری در زمینه تبیین شعار سال و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری خبر داد. وی […]

دیدار مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ

مهندس یعقوبی در این دیدار با تبریک عید نوروز و سال جدید ، از آمادگی شهرداری در زمینه تبیین شعار سال و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری خبر داد.

وی گفت : شهرداری بنا بر وظایف ذاتی خود در زمینه های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی بر اساس بودجه مصوبه اقدام خواهد نمود و با توجه به تعیین شعار سال بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز این سازمان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط برنامه ریزی و تلاش خواهد نمود .

یعقوبی افزود : یکی از موضوعات مهم در راستای تبیین شعار سال ، موضوعات فرهنگی می‌باشد که شهرداری آمادگی دارد تا با محوریت دفتر امام جمعه معزز شهرستان در این جهت فعالیت نماید .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تقدیر از حمایت های همه جانبه امام جمعه محترم شهرستان از اقدامات خوب و موثر مدیریت شهری در ماه‌های پایانی سال سخن گفت .

وی گفت : خوشبختانه با مدیریت جهادی مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و تلاش شبانه روزی معاونین و کلیه کارکنان شهرداری ، در ماه پایانی سال درآمد خوبی کسب گردیده و کلیه هزینه ها و بدهکاری های شهرداری به کارکنان و پیمانکاران پرداخت گردیده است .

رئیس شورا افزود : اعضای محترم پارلمان شهری نیز همگام با سایر مسئولین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت خواهند نمود و تحقق شعار سال را به عنوان اولویت اصلی خود خواهند دانست.