دیدار مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان با تبریک انتصاب مهندس یعقوبی به عنوان شهردار هشتگرد و آرزوی توفیق برای شهرداری و شورای اسلامی شهر ، از حمایت ستاد نماز جمعه از مدیریت شهری […]

دیدار مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان با تبریک انتصاب مهندس یعقوبی به عنوان شهردار هشتگرد و آرزوی توفیق برای شهرداری و شورای اسلامی شهر ، از حمایت ستاد نماز جمعه از مدیریت شهری سخن گفت .

مختاری افزود : ستاد نماز جمعه از شهرداری و شورا به عنوان متولی شهر حمایت می‌کند چون معتقدیم که موفقیت مدیریت شهری در واقع موفقیت شهروندان و رضایتمندی آنها خواهد بود .

امام جمعه ساوجبلاغ بیان کرد : خوشبختانه هشتگرد در بعضی از مقوله ها و زیرساخت‌ها از جمله فضاهای سبز شهری وضعیت مناسبی دارد و حفظ و نگهداری و توسعه آنها از جمله برنامه‌های مورد تاکید می باشد .

وی حضور شهروندان نجیب و فرهیختگان ارزشمند را از جمله مزیت‌های هشتگرد دانست که می‌توانند یاریگر مدیریت شهری در همه عرصه ها باشند .

حاج آقا مختاری افزود : تا زمانیکه مدیریت شهری در مسیر انقلاب و خدمت به مردم کار می‌کنند از حمایت اینجانب برخوردار خواهند بود و انتظار می‌رود برنامه‌ای ۱۰ ساله برای مدیریت شهری تدوین گردد و برای تدوین آن از تیم های مطالعاتی بصورت کارشناسانه بهره گیری شده و راه های دسترسی به اهداف آن نیز بررسی و درج گردد .

مهندس علی یعقوبی در این نشست از حضور امام جمعه معزز که پشتیبان مجموعه شهرداری و شورا می باشند تقدیر و تشکر نمود.

شهردار هشتگرد گفت : محوریت امام جمعه در مسائل فرهنگی و همراهی ستاد نماز جمعه با شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌تواند نوید بخش آینده پرکار و پرثمر در حوزه فرهنگی باشد .

وی با تقدیر از اعتماد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، از تدوین برنامه هایی جامع در حوزه فرهنگی و سایر حوزه ها خبر داد و از امام جمعه معزز شهرستان در زمینه حمایت در به ثمر نشستن این برنامه‌ها درخواست یاری نمود .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به انتخاب شهرداری با تجربه در هشتگرد گفت : مدیریت شهری آمادگی دارد تا از پتانسیل های موجود از قبیل مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان استفاده نماید و زیرساخت‌های فرهنگی شهر را برای ارتقاء فرهنگ شهروندی در اختیار دستگاه‌های متولی دانست .

مهندس کاشف نایب رئیس شورای اسلامی شهر هدف از این دیدار را بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه معزز در شروع به کار شهردار جدید این شهر بیان کرد و افزود : با صدور حکم شهردار از سوی استاندار محترم و برگزاری مراسم معارفه وی ، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با امام جمعه محترم و بهره گیری از رهنمودهای ایشان جزو برنامه‌های شورای شهر بوده و خرسندیم که شروع به کار شهردار جدید با حمایت‌های امام جمعه محترم همراه است .

حاج رضا واحدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد نیز گزارشی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده و به ویژه برنامه بزرگداشت روز فرهنگی هشتگرد ارائه کرد .

واحدی گفت : خوشبختانه با حمایت مسئولین و حضور فرهیختگان و هنرمندان برنامه های خوبی در هفته فرهنگی هشتگرد اجرا گردید و در اولین سال فعالیت شورای ششم ، این برنامه تجربه مفیدی برای سالیان آتی خواهد بود .

وی گفت انشاالله برنامه‌های فرهنگی طبق تقویم تدوین شده و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و با محوریت امام جمعه محترم با قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مهندس فلاحتکار عضو شورای اسلامی شهر به تعامل و همفکری اعضای شورا در برنامه های فرهنگی اشاره کرد و این رویه را نوید بخش ارتقاء خدمات به شهروندان بویژه در زمینه فرهنگی عنوان کرد .

وی گفت : با همفکری و بهره‌گیری از پتانسیل سایر دستگاه‌های شهرستان ، تلاش برای ارتقاء خدمات به شهروندان از جمله اولویت‌های کاری شورا و شهرداری بوده و امیدواریم با حضور شهردار جدید این رویه تقویت شود .

@hashtgerdcity