دیدار نوروزی مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه جمعی از معاونین با رئیس شورای اسلامی شهر شهردار هشتگرد در این دیدار با تبریک سال نو و تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به شروع فصل کاری جدیدی برای تحقق شعار سال و آبادانی شهر اشاره کرد . یعقوبی گفت : خوشبختانه […]

دیدار نوروزی مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه جمعی از معاونین با رئیس شورای اسلامی شهر

شهردار هشتگرد در این دیدار با تبریک سال نو و تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به شروع فصل کاری جدیدی برای تحقق شعار سال و آبادانی شهر اشاره کرد .

یعقوبی گفت : خوشبختانه توانستیم با همکاری و تعامل اعضای محترم شورای شهر و تلاش شبانه‌روزی پرسنل در سال گذشته اقدامات خوب و موثری را به نتیجه برسانیم .

وی گفت : تکمیل پروژه‌های عمرانی ، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل ، پرداخت مطالبات پیمانکاران و آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز و همچنین نظافت و رفت و روب و آماده سازی شهر از جمله کارهای شهرداری در سال گذشته بوده است و انتظار می‌رود با توجه به بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱ بتوانیم با جدیت و تلاش همه کارکنان برای عمران و آبادانی شهر گام برداریم.

یعقوبی گفت : در تعطیلات نوروز نیز کشیک اداری ، آتش نشانی ، مدیریت بحران و حوزه های خدمات شهری و … به صورت مستمر حضور داشته و این خدمات تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار از زحمات کلیه پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

افشاری گفت : خوشبختانه با مدیریت جهادی مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰ شاهد خدمات خوب و موثری در سطح شهر بوده ایم .

رئیس شورا افزود : آسفالت گسترده معابر در محلات مختلف شهر ، تکمیل پروژه های عمرانی ، درآمدزایی و تامین هزینه های شهرداری از جمله موضوعاتی بوده است که با جدیت تمام پیگیری شده و در ماه های آخر سال به نتیجه مطلوب رسیده است .

وی اظهار امیدواری کرد که این روند در سال جدید نیز ادامه داشته و گام های موثری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال “تولید ؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ” برداشته شود .