راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی در سینما ۹ دی شهرداری هشتگرد بازدید مشترک مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه فرماندار ، رئیس اداره صمت ، رئیس اتاق بازرگانی ، رئیس جهاد کشاورزی و سایر مسئولین شهرستان ساوجبلاغ از مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی و برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی مهندس یعقوبی با […]

راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی در سینما ۹ دی شهرداری هشتگرد

بازدید مشترک مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه فرماندار ، رئیس اداره صمت ، رئیس اتاق بازرگانی ، رئیس جهاد کشاورزی و سایر مسئولین شهرستان ساوجبلاغ از مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی و برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی

مهندس یعقوبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به عنوان «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» بر استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای تحقق منویات معظم له تاکید کرد.

یعقوبی گفت : شهرداری تمامی توان خود را برای تحقق شعار سال و به ویژه در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد بست و در این راستا آمادگی دارد تا یکی از طبقات مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی را برای این موضوع اختصاص دهد .

شهردار هشتگرد افزود : ایجاد بازارچه جهت عرضه تولیدات صنایع کوچک و مشاغل خانگی می تواند علاوه بر حمایت از تولید کنندگان ، محلی برای عرضه کالای با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان شود و مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ در این زمینه برنامه های متعددی خواهد داشت.

وی گفت : استفاده از اماکن بلااستفاده شهرداری با مشارکت ادارات و سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله رویکردهای مدیریت شهری است و خوشبختانه اعضای پارلمان شهری نیز در این موضوعات همکاری و حمایت خواهند نمود .

ایجاد محل عرضه صنایع دستی و سوغات محلی ، محصولات فرهنگی و تولیدات داخلی هنرمندان و صنعتگران شهرستان از جمله اهداف راه اندازی این بازارچه خواهد بود .