روزهای پرکار حوزه معاونت عمرانی شهرداری هشتگرد مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه مهندس افشاری از عملیات روکش آسفالت خیابان شهید بهرامی داشت با تقدیر از زحمات حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد ، از استمرار این اقدامات خبر داد . یعقوبی گفت : اجرای پروژه های مستمر و سالانه از قبیل آسفالت معابر […]

روزهای پرکار حوزه معاونت عمرانی شهرداری هشتگرد

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه مهندس افشاری از عملیات روکش آسفالت خیابان شهید بهرامی داشت با تقدیر از زحمات حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد ، از استمرار این اقدامات خبر داد .

یعقوبی گفت : اجرای پروژه های مستمر و سالانه از قبیل آسفالت معابر ، لکه گیری ، جدولگذاری و کفپوش بخشی از برنامه های عمرانی شهرداری در سال جاری می باشد و پروژه های زیرساختی نیز شروع خواهد شد .

وی افزود : احداث بوستانهای متعدد در محلات مختلف شهر ، احداث زمینهای بازی ، احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی ، احداث جاده های کمربندی و پروژه های متعدد در زمینه ابنیه، راه و باند ، فضای سبز و بهبود وضعیت شهر از جمله کارهایی است که با حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بر اساس پیشنهادات مطروحه در بودجه سالانه انجام خواهد شد .

مهندس افشاری نیز با اظهار امیدواری از استمرار اقدامات جهادی مجموعه شهرداری ، از پیگیری اعضای پارلمان شهری برای رفع مشکلات اساسی شهر و تعامل با سایر دستگاهها خبر داد .

افشاری گفت : رفع مشکل اراضی قولنامه ای ، تعیین تکلیف انهار واقع در محدوده شهری ، توسعه شهرک کوثر و اصلاح حریم شهر از جمله موضوعاتی است که توسط اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری می گردد .

نهضت آسفالت که از هفته های گذشته در هشتگرد شروع گردیده با اولویت بندی معابر اصلی در حال اجراست و طی روزهای آتی نیز روکش آسفالت لاین جنوبی بلوار امام(ره) حد فاصل بیمارستان تامین اجتماعی تا میدان بسیج انجام خواهد پذیرفت.