روزهای پرکار مدیریت شهری هشتگرد در ماه‌های پایانی سال جلسه رسمی شورای اسلامی شهر هشتگرد با حضور رئیس و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد برگزار شد . با توجه به فرارسیدن ماه های پایانی سال و تکاپو برای آماده سازی شهر در جهت بزرگداشت ایام الله پیش رو و استقبال […]

روزهای پرکار مدیریت شهری هشتگرد در ماه‌های پایانی سال

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر هشتگرد با حضور رئیس و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد برگزار شد .

با توجه به فرارسیدن ماه های پایانی سال و تکاپو برای آماده سازی شهر در جهت بزرگداشت ایام الله پیش رو و استقبال از بهار ، برنامه های فراوانی در کمیسیون های مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرا تدوین گردیده و در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر این برنامه ها بررسی شد .

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد با تقدیر از تلاشهای معاونین ، مسئولین واحدها و کارکنان شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان ، گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده طی دو ماه اخیر ارائه نمود .

یعقوبی گفت : خوشبختانه بسیاری از کمیته های فرعی با حضور کارشناسان و متخصصان شهرداری فعال گردیده و موضوعات مختلفی از قبیل بازآفرینی شهری ، تملکات ، تدوین بودجه پیشنهادی ، تدوین تعرفه عوارض و زیباسازی و فضا سازی محیط شهری برای ایام پیشرو در حال انجام است .

وی گفت : از جمله برنامه‌های مهم شهرداری که طی روزهای اخیر به صورت جدی پیگیری می گردد موضوع تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ است که با بررسی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و بر اساس واقعیات ، بودجه‌ای بر مبنای توان شهرداری در تامین هزینه های جاری و اجرای پروژه های عمرانی تدوین گردیده که به زودی جهت بررسی و تصویب و طی مراحل قانونی به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد .

شهردار هشتگرد گفت : در بودجه پیشنهادی سال آینده پروژه های متعددی در زمینه های مختلف راه و باند ، ابنیه ، زیباسازی و ساخت المان های شهری در نظر گرفته شده است که امیدواریم با حمایت های همیشگی رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاری سایر دستگاه های شهرستان بتوانیم سالی پر بار در جهت عمران و آبادانی شهر رقم زنیم .

وی در ادامه به برنامه‌های شهرداری طی دو ماهه آتی پرداخت و فضاسازی محیط شهری ، برگزاری مراسم باشکوه برای ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت این ایام و نیز تامین حقوق و مزایا و عیدی کارکنان ، تلاش در جهت درآمد زایی و تحقق بودجه مصوب و همچنین آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز را از جمله اهم برنامه ها در دو ماهه بهمن و اسفند توصیف کرد .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی شهردار و پرسنل شهرداری از رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری سخن گفت .

وی به عدالت محوری و توجه به همه محلات شهر اشاره کرد و توزیع پروژه های عمرانی و طرح های قابل اجرا برای سال آینده را مختص به یک منطقه و محل از شهر ندانست .

رئیس شورا گفت : خوشبختانه پیشنهادات اعضای محترم شورا در بودجه سال آینده لحاظ شده و این پروژه ها و کلیات بودجه در پارلمان شهری بررسی و با بهره گیری از پشنهادات نخبگان و صاحب نظران امیدواریم بودجه‌ای منطقی برای سال آینده تدوین گردد .

وی به برنامه های مختلف فرهنگی که در کمیسیون فرهنگی _ اجتماعی و در کمیسیون ورزش و جوانان مصوب گردید اشاره کرد و خواستار پیگیری از سوی شهردار محترم و همکاری کلیه پرسنل برای اجرای این برنامه های فرهنگی شد .

افشاری در بخش دیگر به ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بهینه از پتانسیل کارکنان شهرداری پرداخت و آن را زمینه ساز تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب به شهروندان عنوان کرد .

رسیدگی به موقع به درخواست های شهروندان ، قانون مداری ، شفافیت و اطلاع رسانی صحیح از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر از جمله موارد مطرح شده توسط رئیس شورا بوده است.

در ادامه این جلسه که با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید موضوعات مختلف در زمینه های کاری شهرداری و شورا و پیشنهادات برای اصلاح امور مطرح گردید .

سرکار خانم صالحی ، مهندس فیروز زارع ، حاج رضا واحدی ، مهندس مویدی ، مهندس فلاحتکار و مهندس کاشف از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر که به صورت مستمر در محلات مختلف حضور داشته و از نزدیک با مشکلات و موانع موجود آشنایی دارند نیز به بیان پیشنهادات و نظرات خود در خصوص لوایح ارسالی شهرداری ، بهبود امور جاری و برنامه ریزی مدون برای ماه های آینده و سال ۱۴۰۱ تاکید نمودند .

@hashtgerdcity