‍ احضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس شورای شهر هشتگرد ، بخشدار مرکزی ساوجبلاغ ، سرپرست آموزش و پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسولین شهرستان ساوجبلاغ ، در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، زنگ انقلاب در دبیرستانه دخترانه شرافت نواخته شد. […]

‍ احضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس شورای شهر هشتگرد ، بخشدار مرکزی ساوجبلاغ ، سرپرست آموزش و پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسولین شهرستان ساوجبلاغ ، در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، زنگ انقلاب در دبیرستانه دخترانه شرافت نواخته شد.

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی هشتگرد در حاشیه این مراسم با اشاره به ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن در سال ۱۳۵۷ ، نواختن زنگ انقلاب را سر آغاز جشنی بزرگ در کشور دانست .

افشاری افزود : این دهه پر برکت ، سرشار از شادی و یاد آور حماسه ها و جانفشانی های مردمی انقلابی است که توانستند سرنوشت این کشور را به دست خود رقم بزنند و آرامش ، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون این فدا کاریهاست .

رئیس شورا افزود : همه ساله و با نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) ، برنامه های متنوعی در جای جای ایران اسلامی اجرا خواهد شد و مدیریت شهری هشتگرد نیز برای این ایام برنامه‌های شاد و متنوعی در نظر گرفته است که اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی ، آذین بندی و فضاسازی محیط شهری ، مشارکت در برنامه های شهرستان و در صورت امکان برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب از جمله این برنامه ها خواهد بود .