سال نو ، تاکسی نو طی مراسمی با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، ۲۶ دستگاه تاکسی نو به رانندگان تحویل گردید . در راستای توسعه و نوسازی سازمان حمل و نقل عمومی با دستور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد از ماه ها قبل نوسازی ناوگان جهت خدمات رسانی […]

سال نو ، تاکسی نو

طی مراسمی با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، ۲۶ دستگاه تاکسی نو به رانندگان تحویل گردید .

در راستای توسعه و نوسازی سازمان حمل و نقل عمومی با دستور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد از ماه ها قبل نوسازی ناوگان جهت خدمات رسانی بهینه به شهروندان در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری هشتگرد قرار گرفته و با پیگیری صورت گرفته در مرحله نخست و در آستانه سال نو ۲۶ دستگاه تاکسی به رانندگان واگذار شد .

مهندس یعقوبی در مراسمی که به این منظور برگزار گردیده بود از زحمات رانندگان حوزه حمل و نقل در خدمات رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

یعقوبی گفت : حوزه حمل و نقل یکی از مهمترین بخش‌های مدیریت شهری می باشد و با رشد جمعیت شهرنشینی و نیاز شهروندان به حمل و نقل به ویژه حمل و نقل برون شهری این بخش روز به روز از اهمیت ویژه تری برخوردار خواهد شد .

وی گفت : توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل ، راه اندازی خطوط تاکسی ، رفع ترافیک معابر اصلی شهر با اصلاح هندسی و سایر اقدامات و ارتقاء وضعیت معیشتی رانندگان از جمله اهداف مدیریت شهری بوده و این طرح‌ها با حمایت رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است .

شهردار هشتگرد از خدمات و زحمات سرپرست سازمان حمل و نقل و پرسنل این سازمان در زمینه رنگ آمیزی جداول ، تعمیر و تعویض و نصب علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی ، خط کشی معابر ، آشکارسازی سرعت گیرها و آرام سازی معابر برای ایام تعطیلات پیش رو تقدیر و تشکر نمود.

یعقوبی گفت : طی ماههای اخیر اقدامات خوب و شایسته ای در حوزه حمل و نقل صورت گرفته و تعامل و همکاری با دستگاه‌های ذیربط منجمله پلیس راهور موجب گردیده است تا تغییرات محسوسی در شهر به وجود آید .

وی افزود :جابجایی ایستگاه های تاکسی با جانمایی مناسب ، ایجاد پارکینگ عمومی و پارکینگ طبقاتی ، اصلاح هندسی معابر و میادین از جمله برنامه‌هایی است که در بودجه سال آینده پیش بینی لازم برای آنها صورت گرفته و انتظار می رود با انجام این اقدامات شاهد بهبود وضعیت ترافیکی و حمل و نقل در شهر باشیم .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر از زحمات کلیه رانندگان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل تقدیر و تشکر نمود و به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در زمان تعطیلات نوروز تاکید کرد .

افشاری گفت : با تمهیدات در نظر گرفته شده برای عید نوروز اکیپ نظارتی سازمان حمل و نقل شهرداری بر تاکسی ها ، مینی بوس ها و سایر خودروهای عمومی و نحوه خدمات رسانی آنها نظارت داشته و این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت .

مهندس فلاحتکار عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ، برگزاری مستمر جلسات و پیگیری های مدیریت شهری را زمینه ساز ارتقاء وضعیت معیشتی رانندگان و در نتیجه ارتقاء خدمات به شهروندان دانست .

وی گفت : در کمیته فنی و ترافیک مسائل مهم شهری مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس در بودجه سال آینده مبلغ مناسبی برای تهیه طرح جامع ترافیکی شهر در نظر گرفته ایم .

فلاحتکار افزود : در سال ۱۴۰۱ پروژه طرح جامع ترافیکی که محتوی پتانسیل ها ، ظرفیت ها ، کاستی ها ، موانع و راهکارهای رفع آنها خواهد بود تهیه و تدوین خواهد شد و انتظار می‌رود این طرح راهبردی برای برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت مدیریت شهری در بهبود حمل و نقل باشد .

سرکار خانم صالحی و حاج رضا واحدی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم حضور داشته و از زحمات شهردار ، کارکنان شهرداری و سازمان حمل و نقل تقدیر و تشکر نمودند .

حمید یک فلاح مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری هشتگرد نیز گزارشی از اقدامات این سازمان طی سه ماه اخیر ارائه نمود .

وی گفت : خوشبختانه با حمایت‌های شهردار محترم بر اساس بودجه سال جاری توانسته ایم تا طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی را با زمانبندی تعیین شده اجرا نماییم و برخی از امورات منجمله رنگ آمیزی و زیباسازی جداول سطح شهر و خط کشی ترافیکی تا روزهای پایانی سال ادامه خواهد داشت .

پیگیری و همکاری در برقراری بیمه رانندگان از طرق قانونی و بهبود وضعیت معیشتی آنها ، تهیه اقلام مصرفی برای خودروها ، تعیین نرخ کرایه سال آینده بر اساس افزایش قیمت‌ها و هزینه های رانندگان از جمله موارد مطرح شده در این مراسم بوده است .

در پایان مراسم با آرزوی سلامتی و سالی پر بار برای رانندگان عزیز ۲۶ دستگاه خودروی تاکسی نو تحویل رانندگان شده و این خودروها به شبکه حمل و نقل شهری افزوده گردید .