✅ساماندهی پلاک پستی اماکن هشتگرد با مشارکت مدیریت شهری و اداره پست در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با رئیس اداره پست شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید در خصوص مطالعه و اجرای طرح ساماندهی کدهای پستی منازل و اماکن هشتگرد تاکید شد . مهندس افشاری رئیس شورای شهر در این […]

✅ساماندهی پلاک پستی اماکن هشتگرد با مشارکت مدیریت شهری و اداره پست

در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با رئیس اداره پست شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید در خصوص مطالعه و اجرای طرح ساماندهی کدهای پستی منازل و اماکن هشتگرد تاکید شد .

مهندس افشاری رئیس شورای شهر در این نشست که با هدف تعامل و همفکری در زمینه خدمات مشترک برگزار گردید به لزوم ساماندهی پلاک پستی در هشتگرد اشاره کرد .

افشاری گفت : در حال حاضر اماکن و منازل این شهر توسط شهرداری پلاک گذاری گردیده اند اما در بسیاری از مراجعات مامورین ادارات خدمات رسان از قبیل آب ، برق ، گاز ، تلفن و مراسلات پستی مشکلاتی در آدرس دهی و یافتن مقصد وجود دارد و یکی از پیشنهادات برای سال آتی تخصیص بودجه لازم برای پایش و بازنگری پلاک پستی مناطق خواهد بود و انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط نیز در اجرای این طرح مشارکت و همکاری نمایند .

بازنگری در نقشه راهنمای شهر و ثبت اطلاعات و آدرس معابر شهری در سامانه‌های اینترنتی از جمله موارد شده در این جلسه بوده است .

میهمان دیگر این جلسه رئیس دانشگاه علمی کاربردی هشتگرد بود و در جهت مشارکت دانشگاهیان در زمینه طرح های پژوهشی شهری و نیز برگزاری باشکوه هفته فرهنگی هشتگرد با حضور اساتید ، دانشجویان و صاحب نظران بحث و گفتگو شد .

@hashtgerdcity